SEZON III regulamin

Liga Lubelska
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ulizzez
rezerwowy
Posty: 494
Rejestracja: 17 wrz 2018, 14:19

SEZON III regulamin

Post autor: ulizzez » 23 lip 2019, 08:40

********** Zasady LLBB sezon III***********

1.
a) Wpisowe 20 PLN za III sezon- zbiera ulizzez i Grodzio (nie obowiązują grupy C).
b) Do czasu wpłacenia wpisowego nie będą w OBLLM wprowadzone mecze drużyny danego trenera.
c) Wpisowe zostanie przeznaczone na zakup pucharów dla zwycięzców Ligi oraz Ligi Championów. Reszta będzie przeznaczona na bony do Grodzia, które otrzymają gracze za specjalne osiągnięcia.

2. Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej jest ostateczną instancją skupiającą władzę ustawodawczą, wykonawczą, sądowniczą w ramach ligi oraz posiada prawo pierwszej nocy. Może on w trakcie ligi zmienić jakiekolwiek zasady jej rozgrywania. Czy to dotyczące meczy czy funkcjonowanie samej ligi. Jego zadaniem jest opieka nad ligą (dbanie o przejrzystość i atrakcyjność reguł, podążanie z duchem BB, zapewnianie bezwzględnego przyrostu wiernych Nuffle'owi).

3. Sezon trzeci rozpoczyna się od 01.09.2019 i będą brały w nim udział zespoły podzielone na trzy poziomy ligowe (Prime, Liga II, Liga III), oraz „Grupa C jak cycki”. Mecze (poza Grupą C) będą odbywać się według poniższego grafiku:

SEZON III
LIGA (daty oznaczają koniec kolejki)

1 16.09.2019
2 30.09.2019
3 14.10.2019
4 28.10.2019
5 11.11.2019

6 01.12.2019
7 22.12.2019
8 12.01.2019
9 26.01.2020
10 09.02.2020


4. Zasady ustalania i odbywania spotkań ligowych w Liga Prima i Liga II oraz Liga III
a) Gramy zgodnie z terminarzem spotkań ogłoszonym na forum.
b) Każda kolejka kończy się o 24:00 wyznaczonego dnia i w tym momencie rozpoczyna się kolejna. Jest to ostateczny czas wypełnienia raportu pomeczowego!
c) Jeśli mecz nie odbędzie się z winy obu graczy do końca kolejki rozpoczyna się kolejna kolejka, a mecz traktujemy jakby obaj gracze oddali mecz walkowerem.(ewentualne przesunięcia tylko po ustaleniu z NSKNnZL).
d) można grać w dowolnym ustalonym wspólnie przez obu graczy miejscu i czasie.

5. Walkowery (nie dotyczy grupy C)
a) w mecz oddanym walkowerem nie liczy się przy redrafcie.
b) Drużyna, która oddała walkower nie rzuca na FF, nie zdobywa pieniędzy ani MVP. Wszystkie gwiazdy opuszczają drużynę, która oddała walkower. Ponadto żadna gwiazda nie dołączy do drużyny, która oddała walkower w danym sezonie. Dodatkowo każdy przy pierwszym oddanym walkowerze rzuca k6 za każdego zawodnika, który ma co najmniej 51 SPP i w przypadku wyniku 1-3 ten zawodnik odchodzi z drużyny. Dodatkowo przy drugim walkowerze w sezonie sytuacja ta dotyczy też Emerging Stars (zawodnicy z trzema rozwinięciami 31SPP). Przy trzecim walkowerze w sezonie od tego rzutu kością stosujemy modyfikator -1. Tym razem NSKNnZL będzie egzekwował ten przepis!
c) Drużyna która wygrała mecz walkowerem: dostaje 2k6 kasy, dostaje 2xMVP. Jej FF się nie zmienia. A mecz liczy się do redraftu.
d) Mecz rozstrzygnięty walkowerem liczy się jako czas rekonwalescencji (usówa MNG).

6. Czas gry
a) czas meczu nie jest ograniczony chyba, że któryś z przeciwników zgłosi chęć grania z zegarem (czas nie może być krótszy niż 4min/runda chyba, że obaj gracze ustalą inaczej)
b) po każdym zakończonym spotkaniu zwycięzca (w przypadku remisu gospodarz spotkania) niezwłocznie uzupełnia raport w OBBLM.

7. Procedury przed meczowe:
a) porównujemy wartość obu zespołów (sztuki złota ze skarbca oraz zawodnicy niezdolni do gry nie są brani pod uwagę przy porównaniu) drużyna o wyższym TV może zgłosić, że korzysta z „inducements” wykupując je za pieniądze ze swojego skarbca, następnie aktualizuje się wartość TV uwzględniając wykupione „inducements”. Drużyna z niższym TV może w tym momencie „za darmo” dobrać „inducements”, aż do wartości droższej drużyny. Może też zdecydować, że zainwestuje w dodatkowe „inducements” z własnego skarbca.
b) gracz któremu przysługują „inducements” wybiera je według aktualnych zasad opisanych w CRPLite(OBBLM =>Game Rules=>A5 Rules Summary)+aktualizacje+DZ1+DZ2+Spike. (jeśli pojawią się nowe Spike, DZ „inducements” tam opisane również będą dostępne).
c) gracze rzucają na pogodę;
d) przeciwnicy ustalają czy w grze użyją kart (obaj muszą się na to zgodzić). Jeśli się na nie zdecydują każdy losuje 3 i zatrzymuje 2;
e) przeciwnicy ustalają (obaj muszą się na to zgodzić) czy grają specjalną piłką lub/i na specjalnym boisku i/lub ze specjalnym sędzią.
f) rzuty graczy na ilość fanów i ustalenie FAME;
g) rzut monetą;
h) mecz;
i po meczowe:
i) ustalenie MVP. Sugeruję wspólny wybór 3 graczy z każdej drużyny, przez obu trenerów (przy braku jednomyślności decyduje trener danej drużyny) i rzut k3 celem ustalenia MVP.
j) Improvement Rolls”;
k) przegrany rzuca 2k6 jeśli wynik jest mniejszy niż jego FF to musi on odjąć jeden od ilości fanów.
Wygrany rzuca 3k6 i jeśli ten wynik jest wyższy niż jego FF to zyskuje on 1 w ilości fanów. Jeśli był remis obaj gracze rzucają 2K6 jeśli ten wynik jest wyższy niż FF to zyskuje się 1 w ilości fanów, jeśli wynik jest mniejszy niż FF to odejmuje się jeden od ilości fanów.
l) każdy gracz rzuca k6 dodaje FAME i mnoży uzyskany wynik przez 10 000- jest to jego wygrana kasa. Dodatkowo zwycięzca dodaje 1 do wyniku rzutu kością i raz może „przerzucić' wynik (drugi rezultat musi zaakceptować nawet jeśli jest gorszy);
m) zatrudnianie i zwalnianie zawodników i personelu, zakup dodatkowego re-rolla (koszt 2x koszt bazowy).
n) zapisujemy wszystko w OBBLM

8. Mecz.
Rozgrywamy go według zasad CRPLite (są na stronie OBBLM). Nie ma takiej umiejętności jak Piling on! Za to można się kłócić z sędzią jeśli się ma figurkę trenera.

9. Punktacja.
3 punkty otrzymuje zwycięzca, 1 punkt za remis, 0 za porażkę. W przypadku identycznej ilości punktów o miejscu w lidze decydują kolejno: Liczba TD netto, Liczba wbitych CAS, wyższe TV- przed tańszą- jak w życiu:).

10. Figurki (nie dotyczy grupy C)
Figurki muszą być pomalowane. Drużyny muszą być kompletnie pomalowane. Niezależnie od malowania każdy zawodnik musi mieć numer (choćby markerem na podstawce). Zawodnicy muszą wyglądać na to czym są . Dodatkowe umiejętności muszą być oznaczone minimum gumką/kółkiem z zakrętki

11. Zatrudnianie SP
Można na stałe zatrudniać SP na zasadach z DZ2. Dany SP może grać tylko w jednej drużynie w całej LLBB (niezależnie od poziomu ligowego). Kto pierwszy zgłosi zatrudnienie danej gwiazdy ten lepszy. Lista zatrudnionych SP będzie się znajdować na FB i na Forum.

12. Wałowanie.
a) Perfidne wałowanie potwierdzone u NSKNnZL niezbitym dowodem (bądź wysoką łapówką) będzie skutkowało natychmiastowym wyrzuceniem z ligi;
b) Wałowanie wynikające z braku znajomości przepisów, nieuwagi, nietrzeźwości, zamotania, bycia pierdołą, autowałowanie etc. jest uważane za czyn niesportowy i jeśli Nuffle zechce łacno może zdjąć rękę z takiego trenera, lub przeciwnie dodatkowo go pobłogosławić... nie wiążą się z tym sankcje inne niż powszechna pogarda i dodatkowa porcja szyderstw "środowiska".
c) Wałowanie nie jest powodem do odtwarzania meczu;
d) Każdy ma dostęp do CRPLite więc wszystkie zasady tam zawarte należy znać bądź sprawdzić w przypadku wątpliwości. Nieznajomość tych zasad to błąd ignoranta i jako taki nie jest traktowana jako perfidne wałowanie.
e) Jeśli ktoś stosuje zasady dodatkowe, alternatywne bądź zasady z DZ1, DZ2, Spike'ów i opisane tam "inducements", a także gra jakimkolwiek starplayerem ma obowiązek mieć te zasady przy sobie (w formie drukowanej lub elektronicznej). Jeśli przeciwnik zażąda możliwości przeczytania ich a nie dostanie takiej możliwości może odmówić drugiej stronie stosowania danej zasady/inducementu/SP etc.

13. Grupa C
a) Każdy może dołączyć do grupy C. Dołączyć można w każdym momencie. W grupie C ,można grać jednocześnie maksymalnie dwoma drużynami.
b) Nie możliwe jest by grały między sobą drużyny jednego trenera.
c) Przed pierwszym meczem drużyna musi być zgłoszona do OBBLM i być umieszczona na liście drużyn. Dopiero wówczas można rozpocząć grę w grupie C.
d) Można zagrać w sezonie dowolną ilość spotkań, z żadną z drużyn nie można rozegrać więcej niż 2 spotkania, pomiędzy meczem tych samych drużyn każda z nich musi odbyć minimum 3 spotkania z innymi drużynami.
e) Dana drużyna nigdy nie może rozgrywać więcej niż 3 spotkania w tygodniu (licząc od wtorku do poniedziałku)
f) nie można rozgrywać kolejnego spotkania zanim nie zostanie wprowadzona aktualizacja po poprzednim meczu do OBBLM.
g) Żaden trener nie może mieć w grupie C drużyny tej samej rasy co inna jego drużyna.

14. Awanse i spadki
a)Po zakończeniu sezonu mistrzem LLBB zostaje drużyna z największą ilością punktów ligowych w Lidze Prima.(przypadki remisu opisano powyżej pkt.9)
b) Drużyny z dwóch ostatnich miejsc w lidze Prima spadają do Ligi II.
Drużyny z dwóch pierwszych miejsc w Lidze II awansują do ligi Prima
c) Drużyny z dwóch ostatnich miejsc w lidze II spadają do Ligi III.
Drużyny z dwuch pierwszych miejsc w Lidze III awansują do ligi II.
d) Baraże o owans zagraja pary:
4 Prime- 3 II Liga
4 II Liga- 3 III Liga
Będą to dwumecze na zasadach resurection, rozgrywane drużynami na stan z końca sezonu.
W przypadku dużej rotacji wynikłej z odejścia drużyn z lig kapłan może zdecydować o nie rozgrywaniu baraży.

15. Po III sezonie będzie obowiązywała zasada Re-draft w sposób opisany w DZ. Z tą różnicą, że
Drużyny w Lidze Prime dostają + 100 000 od sponsorów,
Drużyny w Lidze II dostają + 50 000 od sponsorów,


16.Awans z grupy C jak Cycki .
Żadna drużyna, która rozegra więcej niż 10 spotkań nie może awansować do ligi regularnej.
O kolejności awansu z grupy C do najniższej ligi regularnej decyduje ilość punktów ligowych w grupie C. W przypadku jednakowej ilości punktów drużynę premiuje Ilość TD netto, następnie ilość zadanych CAS.

17. Drużyna przechodząca po sezonie III z grupy C do Ligi regularnej podlega redraftowi. Ponadto jej TV nie może przekroczyć 1150 000- nawet jeśli uzyska więcej kasy za mecze, TD, CAS to zostają one utracone.(FF nie wlicza się do tej sumy).

18. W czasie redraftu przy zatrudnianiu zawodników na sezon IV będzie obowiązywała zasada re-hire związana z retire ;-) (DZ1 st27) o tym czy zawodnik może zechcieć odejść decyduje liczba sezonów, w których zawodnik brał udział (nawet jeśli to był jeden mecz i siedział na ławce). Ustalana będzie na podstawie daty zatrudnienia zawodnika.

19. Puchar
W sezonie III odbędzie się walka o PPPC (Poteżny Puchar Posępnego Czerepu) . W pucharze weźmie udział 16 drużyn. O zasadach pucharowych poniżej.

W pucharze udział weźmie 16 drużyn.

Pary drużyn zostaną rozlosowane po zapełnieniu listy chętnych. Wtedy też będzie ogłoszony grafik spotkań.

Standardowa* opłata za udział w pucharze wynosi 5zł. Obejmuje ona udział w rozgrywkach dla 15 frajerów i jednego championa.

Pierwszą rundę gramy na zasady pierwszego meczu z Goat Cup. (bez rogów)
viewtopic.php?f=29&t=2787


W ćwierćfinałach gramy rozpiską, którą graliśmy w meczach pierwszej rundy ale możemy ją rozwinąć tak jak w zasadach GC na drugi i trzeci mecz.
To znaczy, że w każdej kolejnej rundzie grasz tymi samymi zawodnikami (nie robi się nowej rozpiski). Nie możesz też zrezygnować/wymienić skili z pierwszej rundy. Możesz zgodnie z zasadami GC dobrać nowe.

Zasady gry w Pucharze LLBB:

1. Tworzymy rozpiskę turniejową według zasad Goat Cup przy czym
I runda pucharu = rozpiska jak na mecz nr 1 w Goat Cup ale bez zasady specjalnej Rogi z Lublina
II runda pucharu = rozpiska jak na mecze 2,3 w GC
III runda i Finał = rozpiska z meczu 4,5 w GC
pomiędzy meczami obowiązuje zasada resurection.
Oznacza to, że w przypadku kontuzji/śmierci w pierwszym meczu dany zawodnik może wystąpić w kolejnym.

3. Śmierci/kontuzje/ff nie przenoszą się na ligę, drużyna nie zarabia kasy.

4. Jeśli po dwumeczu jest remis zostaje rozegrana dogrywka.
Dogrywka to dodatkowa połowa. Gra się do pierwszego zdobytego TD. Nie dostaje się dodatkowej puli Re-rolli. Można wykorzystać re-rolle nie zużyte w czasie drugiej połowy. Jeśli dogrywka nie wyłoni zwycięzcy następuje seria rzutów kompanii karnych

Rzuty karne.
Drużyny na zmianę wykonują rzuty karne po jednym w kolejce.
Rzut karny wykonuje się w następujący sposób:
goblin z piłką ustawia się za linią połowy boiska tuż obok trolla. Aby zdobyć punkt należy wykonać oneturntuchdown przy pomocy owego zestawu. Jeśli dana drużyna ma własnego zawodnika z umiejętnością right stuff może go wykorzystać! Może także użyć własnego zawodnika z umiejętnością throw teammate, ale tylko pod warunkiem, że rzuca on kolegą z drużyny- w innym przypadku rzucającym będzie najemny troll.
Jeśli dana drużyna zdobędzie w ten sposób TD w danej kolejce a druga nie następuje koniec meczu. Jeśli obie zdobędą TD , lub żadna następuje kolejna kolejka rzutów karnych goblinem.

Niech zwyciężą umiłowani Nuffle a reszta niech żre piach! Powodzenia!

* Opłata niestandardowa jest opłatą dodatkową i obejmuje także udział czynny w losowaniu z błogosławieństwem Najwyższego Samozwańczego Kapłana Nuffle na Ziemi Lubelskiej i w całości zostanie przeznaczona na zaspokojenie jego prymitywnych żądz. Że względu na ABW, CBA i HGW osoby zainteresowane proszę o dyskretne przekazywanie łapówek. Prosimy o poważne traktowanie urzędu Najwyższego Kapłana - łapówki o wartości niższej niż 50€ będą traktowane jako obrzydliwa i niegodna obraza majestatu.

20. Champions league

a) W tych rozgrywkach biorą udział najlepsze drużyny z lig regularnych. Rozgrywki będą odbywać się na zasadach play-off do pierwszego zwycięstwa ;-P. Zatem w przypadku remisu rozgrywana jest dogrywka...i ewentualnie rzuty karne. (Dogrywka i rzuty na zasadach jak w PPPC).
b) Do tej elitarnej grupy wchodzą 3 najlepsze drużyny z Ligi Prime, 3 najlepsze drużyny z Ligi II oraz 2 najlepsze drużyny z Ligi III. Decyduje wynik po 5 kolejce (czyli po rozegraniu meczy ligowych z każdym przeciwnikiem w danej lidze, a przed pierwszą kolejką rewanżową).
c) Pary każdej rundy zostaną ustalone w drodze losowania.
d) Gra się drużynami ligowymi ale te rozgrywki nie wpływają w żaden sposób na ligę. Zawodnicy po tych meczach nie umierają, nie zarabia się kasy ani FF.
e) Trenerzy grają aktualna w danym momencie rozpiska ligową.(momenty zostaną dookreślone przed rozpoczęciem rozgrywek)
f) W przypadku tchórzostwa jakiegokolwiek trenera i odmówieniu gry w tych prześwietnych rozgrywkach drogą niezasłużonego awansu kolejno mogą wziąć udział: drużyna 3 z Ligi III, drużyna 4 z Ligi Prime etc., etc.)

21. Chwała dla Nuffle'a
W sezonie IV nagradzane będą wyjątkowe osiągnięcia (najwięcej TD w sezonie, najwięcej CAS, Najwięcej kills, najwięcej brutalnych fauli). Będzie utworzona lista Wanted, na której znajdą się najbardziej znienawidzeni zawodnicy ligi. Za zlikwidowanie takowych na boisku będzie można otrzymać GP i/lub dodatkowe SPP.

22. Kasa przede wszystkim!
Jeśli NSKNnZL znajdzie jelenia, lub sam dokończy transmutacji w to szlachetne i głupie zwierzę będzie uruchomiony typer ligowy. Jeśli z powodu niedoborów wapnia nie zaliczasz się do rogacizny, ale wewnętrznie czujesz potrzebę wystawiania się na strzały i robienia czegoś za darmo, i to zupełnie bez sensu proszę o osobiste zgłoszenie do NSKNnZL.




Z Blood Bowlowym pozdrowieniem!

Najwyższy Samozwańczy Kapłan Nuffle'a na Ziemi Lubelskiej
Ostatnio zmieniony 03 gru 2019, 22:17 przez ulizzez, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
ulizzez
rezerwowy
Posty: 494
Rejestracja: 17 wrz 2018, 14:19

Re: SEZON III regulamin

Post autor: ulizzez » 02 sie 2019, 15:10

Zmiana 01.08.2019
Było:
15. Po III sezonie będzie obowiązywała zasada Re-draft w sposób opisany w DZ. Z tą różnicą, że
Drużyny w Lidze Prime dostają + 200 000 od sponsorów,
Drużyny w Lidze II dostają + 100 000 od sponsorów,
Jest:
15. Po III sezonie będzie obowiązywała zasada Re-draft w sposób opisany w DZ. Z tą różnicą, że
Drużyny w Lidze Prime dostają + 100 000 od sponsorów,
Drużyny w Lidze II dostają + 50 000 od sponsorów,

zmiany z dnia 03.12.2019

Zmieniono daty w grafiku na:
6 01.12.2019
7 22.12.2019
8 12.01.2019
9 26.01.2020
10 09.02.2020

4. d)
skreślono zapis- jeśli gracze nie są w stanie ustalić innego terminu i miejsca to obowiązującym ostatecznym terminem jest: ostatni dzień kolejki godzina 17:00 w Wargamerze na Świętoduskiej. Jeśli któryś z graczy się nie stawi w tym terminie tym samym oddaje mecz walkowerem. Oczywiście jeśli jeden z graczy ewidentnie doprowadził do tego, że mecz się nie odbył to powinien się przyznać.

5. b) Drużyna, która oddała walkower automatycznie traci -1FF, jeśli opuści drugi mecz z rzędu-2FF, trzeci mecz z rzędu -3FF,

12. f) bycie chamem i jebanym fagasem nie jest uchybieniem zasad. Może jednak skutkować uzasadnionym mentalnym i słownym linczem danej jednostki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LLBB”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość