BB'7 na Wakacjach
: 19 sie 2020, 17:23
BB'7 nie umiera na głupi covid. Dlatego już w najbliższy pt. 21.08.2020 w KABARECIE o godzinie 18:00 najwierniejsi wyznawcy Nufflea, najwięksi fani BB i po prostu inni niegroźni idioci spotkają się by stoczyć bój o niewiadome trofeum, które zgarnie najlepszy z nich!
TWORZENIE DRUŻYN:
600,000 gc na zakupy
min. 7 a max 11 zawodników w rozpisce.
W rozpisce można mieć 0-4 “pozycyjnych” (zawodników, których nie można wystawić więcej niż 0-12 w rozpisce danej rasy)
Drużynowe przerzuty kosztują 2x drożej niż normalnie przy tworzeniu rozpiski.
Nie można używać skilla “Leader”
Nie można wynajmować Star Playerów
Bloodweiser Babe, Igor, Łapówki, czirliderki, asystenci i Fan Factor jest dostępny normalnie.
Kucharz jest dostępny tylko dla Niziołków i kosztuje 100 000.
Łapówki są dostępne dla wszystkich (gobliny płacą 50 000/łapówka)
DODATKOWE SKILLE (każdy zawodnik może dostać tylko jeden dodatkowy skill)
Tier 1 teams – 0 skills
Amazons, Brettonians, Chaos Dwarfs, Dark Elfs, Dwarfs, Lizardmen, Norse, Orcs, Skaven, Undead, Wood Elfs
Tier 2 teams – 1 Normal Skill
Chaos Renegades, Elf Union, High Elfs, Humans, Khorne, Necromantic
Tier 3 teams – 2 Normal skills
Chaos, Khemri, Nurgle, Slann, Underworld, Vampires, Simyin
Tier 4 teams – 1 Double and 2 Normal Skills
Goblins, Halflings, Ogres, Stunty Lizards*, Stunty Underworld*
*rozpiski bez saurusów w Lizardmenach i skavenów w Underworld
PUNKTACJA
Zwycięstwo: 60 pkt.
Remis: 25 pkt.
Przegrana: 0 pkt.
Mecze w Blood Bowl Seven's nie są rozgrywane dla wielkich pieniędzy czy awansów jak w dużych ligach. Tu gra się tylko i wyłącznie ku chwale Nuffla.
Dlatego w trakcie gry będzie można dodatkowo zdobyć punkty za:
Zdobyty TD: 5 pkt.
Table: 5 pkt.
Kill:5pkt.
Inna zadana kontuzja: 3 pkt. (liczą się tylko te, które dają SPP)
Zadana kontuzja przez faul lub crowdsurf: 1 pkt. (2pkt. Za kill)
Rzucone dwie/trzy czachy: 1 pkt.
Rzucone trzy szóstki pod rząd 1 pkt.
ZASADY SPECJALNE:
W każdej kolejnej „za 7” pełnej godziny będzie inna zasada specjalna (o kolejności zdecyduje rzut k6)
1. Sierpniowy skwar: rzucamy k6 za każdego zawodnika na boisku na 1 natychmiast musi odpocząć (zostaje zestunowany).
2. Gorączka nocy letniej: Jeden z zawodników z boiska (decyduje rzut k16) wpada w oko miejscowym czirliderkom- do końca danej połowy zyskuje on leadera i pro.
3. Roje meteorów: to piękne zjawisko zwraca uwagę widowni, niektórzy gracze też przez chwilę patrzą bez pamięci na letnie niebo (k6 za każdego gracza- na 1 traci on tacklezony na czas jednej tury)
4. Cycki na wczasach: jeden z graczy z boiska (k16) nagle zauważa, że na trybunach jego miłość obmacuje ktoś inny ku jej wielkiej uciesze (zawodnik zyskuje frezy, MB i really stiupid do końca drajw)
5. Boski Sponsor: Do szatni jednej z drużyn (lub dwóch) zadowolony sponsor dostarczył beczkę zimnego ale (obaj gracze rzucają k6- większy wynik wygrywa). Na czas kolejnego drajw drużyna zyskuje rr (wyższe morale) ale ruch jej zawodników jest utrudniony (GFI na 4+)
6. Pandemia!: mecz zostaje przerwany, milicja miejska opróżnia trybuny, magowie bezdotykowo sprawdzają graczy (k6 za każdego) i po stwierdzeniu zarazy nakładają na niego kwarantanne (na 1 zawodnik opuszcza mecz już do końca!!!). Mecz zostaje wznowiony- nowy drive- piłkę odbiera ten kto był w jej posiadaniu przed zajściem.
TIE BREAKER:
Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach, to o kolejności decyduje:
- mecz bezpośredni
- suma punktów zdobytych przez przeciwników
- liczba przyłożeń netto (TD zdobyta - TD stracone)
- liczba obrażeń netto (Cas zadane - Cas otrzymany)
- pojedynek kto szybciej wypije kufel piwa
Trenerzy zgłoszeni na turniej:
Ulizzez
Bratiszka
TomB
Lahmi
Black Bazyl
(w razie nieparzystej liczby jeden z trenerów będzie mógł zagrać na dwóch stołach na raz
TWORZENIE DRUŻYN:
600,000 gc na zakupy
min. 7 a max 11 zawodników w rozpisce.
W rozpisce można mieć 0-4 “pozycyjnych” (zawodników, których nie można wystawić więcej niż 0-12 w rozpisce danej rasy)
Drużynowe przerzuty kosztują 2x drożej niż normalnie przy tworzeniu rozpiski.
Nie można używać skilla “Leader”
Nie można wynajmować Star Playerów
Bloodweiser Babe, Igor, Łapówki, czirliderki, asystenci i Fan Factor jest dostępny normalnie.
Kucharz jest dostępny tylko dla Niziołków i kosztuje 100 000.
Łapówki są dostępne dla wszystkich (gobliny płacą 50 000/łapówka)
DODATKOWE SKILLE (każdy zawodnik może dostać tylko jeden dodatkowy skill)
Tier 1 teams – 0 skills
Amazons, Brettonians, Chaos Dwarfs, Dark Elfs, Dwarfs, Lizardmen, Norse, Orcs, Skaven, Undead, Wood Elfs
Tier 2 teams – 1 Normal Skill
Chaos Renegades, Elf Union, High Elfs, Humans, Khorne, Necromantic
Tier 3 teams – 2 Normal skills
Chaos, Khemri, Nurgle, Slann, Underworld, Vampires, Simyin
Tier 4 teams – 1 Double and 2 Normal Skills
Goblins, Halflings, Ogres, Stunty Lizards*, Stunty Underworld*
*rozpiski bez saurusów w Lizardmenach i skavenów w Underworld
PUNKTACJA
Zwycięstwo: 60 pkt.
Remis: 25 pkt.
Przegrana: 0 pkt.
Mecze w Blood Bowl Seven's nie są rozgrywane dla wielkich pieniędzy czy awansów jak w dużych ligach. Tu gra się tylko i wyłącznie ku chwale Nuffla.
Dlatego w trakcie gry będzie można dodatkowo zdobyć punkty za:
Zdobyty TD: 5 pkt.
Table: 5 pkt.
Kill:5pkt.
Inna zadana kontuzja: 3 pkt. (liczą się tylko te, które dają SPP)
Zadana kontuzja przez faul lub crowdsurf: 1 pkt. (2pkt. Za kill)
Rzucone dwie/trzy czachy: 1 pkt.
Rzucone trzy szóstki pod rząd 1 pkt.
ZASADY SPECJALNE:
W każdej kolejnej „za 7” pełnej godziny będzie inna zasada specjalna (o kolejności zdecyduje rzut k6)
1. Sierpniowy skwar: rzucamy k6 za każdego zawodnika na boisku na 1 natychmiast musi odpocząć (zostaje zestunowany).
2. Gorączka nocy letniej: Jeden z zawodników z boiska (decyduje rzut k16) wpada w oko miejscowym czirliderkom- do końca danej połowy zyskuje on leadera i pro.
3. Roje meteorów: to piękne zjawisko zwraca uwagę widowni, niektórzy gracze też przez chwilę patrzą bez pamięci na letnie niebo (k6 za każdego gracza- na 1 traci on tacklezony na czas jednej tury)
4. Cycki na wczasach: jeden z graczy z boiska (k16) nagle zauważa, że na trybunach jego miłość obmacuje ktoś inny ku jej wielkiej uciesze (zawodnik zyskuje frezy, MB i really stiupid do końca drajw)
5. Boski Sponsor: Do szatni jednej z drużyn (lub dwóch) zadowolony sponsor dostarczył beczkę zimnego ale (obaj gracze rzucają k6- większy wynik wygrywa). Na czas kolejnego drajw drużyna zyskuje rr (wyższe morale) ale ruch jej zawodników jest utrudniony (GFI na 4+)
6. Pandemia!: mecz zostaje przerwany, milicja miejska opróżnia trybuny, magowie bezdotykowo sprawdzają graczy (k6 za każdego) i po stwierdzeniu zarazy nakładają na niego kwarantanne (na 1 zawodnik opuszcza mecz już do końca!!!). Mecz zostaje wznowiony- nowy drive- piłkę odbiera ten kto był w jej posiadaniu przed zajściem.
TIE BREAKER:
Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach, to o kolejności decyduje:
- mecz bezpośredni
- suma punktów zdobytych przez przeciwników
- liczba przyłożeń netto (TD zdobyta - TD stracone)
- liczba obrażeń netto (Cas zadane - Cas otrzymany)
- pojedynek kto szybciej wypije kufel piwa
Trenerzy zgłoszeni na turniej:
Ulizzez
Bratiszka
TomB
Lahmi
Black Bazyl
(w razie nieparzystej liczby jeden z trenerów będzie mógł zagrać na dwóch stołach na raz