Tropical Horror

Awatar użytkownika
Żaba
rekrut
Posty: 215
Rejestracja: 22 lip 2019, 13:50
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Tropical Horror

Post autor: Żaba » 08 paź 2019, 13:10

Obrazek
Poniżej prezentacja mojej jaszczurzej drużyny: Tropical Horror
Startowy roster:
Obrazek
PSN ID: zabasuperstar | FUMBBL: zabass

Awatar użytkownika
Rogal
trener
Posty: 2742
Rejestracja: 11 sty 2017, 14:58
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Tropical Horror

Post autor: Rogal » 08 paź 2019, 13:18

Czy ten arkusz liczy Ci hajsiwo do TV ? Z 1 FF i bez żadnych rozwinięć Twój TV powinien być 1 010 000 ...
naf sraf 23542

Awatar użytkownika
Żaba
rekrut
Posty: 215
Rejestracja: 22 lip 2019, 13:50
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Tropical Horror

Post autor: Żaba » 08 paź 2019, 13:37

Rogal pisze: 08 paź 2019, 13:18 Czy ten arkusz liczy Ci hajsiwo do TV ? Z 1 FF i bez żadnych rozwinięć Twój TV powinien być 1 010 000 ...
Nie mam doświadczenia z tym narzędziem ale było tak: Po pierwszym meczu meczu w Akademii dostałem 60k golda i 1FF. Za 50k kupiłem Apothecary.
  • Roster startowy to 980k.
  • APO 50k.
  • FF +10k do TV.
  • 980k + 50k + 10k = 1040k
To chyba dobrze?
PSN ID: zabasuperstar | FUMBBL: zabass

Awatar użytkownika
Rogal
trener
Posty: 2742
Rejestracja: 11 sty 2017, 14:58
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Tropical Horror

Post autor: Rogal » 08 paź 2019, 13:57

Nie wiem, nie liczyłem :) . Spytałem tylko, żebyś nie był potem pokrzywdzony jak będziesz kupował inducmenty ;)
naf sraf 23542

Awatar użytkownika
Żaba
rekrut
Posty: 215
Rejestracja: 22 lip 2019, 13:50
Lokalizacja: Warszawa

Zdobyte trofea

Re: Tropical Horror

Post autor: Żaba » 08 paź 2019, 15:34

Rogal pisze: 08 paź 2019, 13:57 Nie wiem, nie liczyłem :) . Spytałem tylko, żebyś nie był potem pokrzywdzony jak będziesz kupował inducmenty ;)
W takim razie zakładam, że liczy dobrze skoro wszyscy z tego korzystają :)
PSN ID: zabasuperstar | FUMBBL: zabass

Awatar użytkownika
Smollar
trener