Zapraszam na wspólne fumbblowe granie w niedzielę
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Termin -->21.08.2022
Miejsce -->Twój ulubiony fotel lub kanapa
Harmonogram
9:45-10:00 --> 15 minut organizacyjne, zaparzenie kawki
10:00-11:15--> I mecz
11:15-12:30--> II mecz
12:30-13:45 --> III mecz
13:45-14:00--> podsumowanie
Za przyzwoleniem R2-D2 link do tworzenia drużyny, klikamy "Create team for this league"
https://fumbbl.com/p/group?op=view&group=14984
Na graczu spoczywa obowiązek sprawdzenia czy rozpiska jest legalna
Będziemy siedzieć na discord ale nie jest to obowiązkowe.
Ponieważ gramy na fummble proszę zwróćcie uwagę na jego ograniczenia
ZASADY - gramy na zasady obowiązujące na RumBowl
ZASADY TWORZENIA DRUŻYNY
Budżet na tworzenie drużyny to 1,150,000 złotych monet + dodatkowe złoto według tierów poniżej.
Podczas procesu tworzenia drużyny możesz kupić:
minimum 11 zawodników przed zakupem jakichkolwiek gwiazd
0-8 przerzutów w cenie zależnej od wybranej drużyny
0-6 asystentów trenera 10,000 złotych monet każdy
0-12 cheerliderek 10,000 złotych monet każda
0-1 aptekarza 50,000 złotych monet
0-6 kibiców 10,000 złotych monet
0-2 Bloodweiser Kegs 50,000 złotych monet każda
0-3 łapówki 100,000 złotych monet każda (dla goblinów, snotlingów, black orków 50,000 złotych monet)
0-1 Masterchef za 300,000 złotych monet (dla niziołków 100,000 złotych monet)
0-1 gwiazd za ich standardowy koszt (tylko dla tieru 5)*
Riotous Rookies 100,000 złotych monet (dla zespołów, które mają do nich dostęp)
Czarodzieje, (nie)Sławne dodatki trenerskie i/lub Specjalne Karty nie są dozwolone podczas turnieju.
* - w przypadku jeśli pełne zasady do gwiazdy zostaną wydane przed 10.08 (przykładowo w Spike! Magazine dla Amazonek lub na Warhammer Community) przed 10.08 będzie dopuszczone branie takich gwiazd, jeśli jednak wydane zostaną od 10.08 i później to nie ma takiej opcji
DODATKOWE ZŁOTO
Dodatkowe złoto może być wydane na tworzenie zespołu w połączeniu z początkową pulą złotych monet lub na wykup umiejętności z zachowaniem poniższych ograniczeń:
na umiejętności można wydawać pieniądze tylko z puli dodatkowego złota
koszt umiejętności ‘Primary’ - 20,000 złotych monet
koszt umiejętności 'Secondary' - 30,000 złotych monet
koszt dwóch umiejętności ”Primary” dla jednego zawodnika - 50 000 złotych monet
Gwiazdy nie mogą otrzymywać dodatkowych umiejętności
Niewykorzystane fundusze na tym etapie przepadają
Dodatkowe złoto można wykorzystywać na zakup zawodników w połączeniu z pulą złota podstawowego
Zakup umiejętności
Umiejętności można kupować za dodatkowe złoto, uwzględniając budżet dostępny dla każdego tieru oraz poniższe zasady:
Tiery 1-4
dowolna ilość umiejętności „Primary”
maksymalnie jedna umiejętność "Secondary”
maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
Tier 5
dowolna ilość umiejętności „Primary”
dowolna ilość umiejętności "Secondary”
maksymalnie jeden zawodnik może otrzymać dwie umiejętności „Primary”
TIERY
Tier 1 - 100k
Amazon**, Dark Elves, Dwarves, Shambling Undead
Tier 2 - 120k
Chaos Dwarves, Lizardmen, Orc, Necromantinc Horror, Wood Elves
Tier 3 - 140k
Skaven, Imperial Nobility, Underworld, Human, Elven Union, Norse, Khemri, Khorne
Tier 4 - 170k
Chaos Renegades, High Elves, Chaos Chosen, Old World Alliance, Black Orcs, Nurgle, Slann
Tier 5 - 200k
Goblins, Halfings, Ogres, Snotlings, Vampire
Kto gra:
0. Grzechu (zapewnia parzystość)
1. Avreus
2. Shawass
3. Domingo
4. Wombat
5. Jaskier
6. Inkq
7. Rover
8. Oren