Imperial Nobility
- leon
- trener
- Posty: 10592
- Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42
-
Zdobyte trofea
Pozostałe odznaki
Re: Imperial Nobility
mam nadzieje ze teraz na turniejach (w nowej edycji) bedziemy grali bez gwiazd. bo to co zrobili tam to juz kompletna kupa
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0
- rover
- blitzer
- Posty: 1639
- Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49
-
Zdobyte trofea
Re: Imperial Nobility
No i to wlasnie jest gowno, bo musisz brac guardy na typach z wrestlem, co jest delikatnie rzecz ujmujac, dosc malo optymalne Zawsze mnie to combo od Brety odrzucalo turniejowo, a tu mamy dwoch ryckow tylko. To jest team dla hardcorow, ale co ja tam bede gadal, w zeszlym sezonie w koncu sam paktem rzezbilem.
GW go tak zrobilo, bo im sie pewnie humany przestaly sprzedawac, bo wszyscy juz maja
Odnosnie gwiazd i turniejow to jeszcze inny temat. Moim zdaniem powinni zbanowac wszystkich powyzej 200k turniejowo Albo w ogole wszystkich wszystkich Inaczej tiery bedzie mozna budowac nie na bazie realnej mocy teamow tylko na bazie tego kto ma dostep do 3-4 najmocniejszych star playerow.
GAMONIE witają MYSZĘ!
FUMBBL: rover
FUMBBL: rover
-
- podawacz piłek
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 sty 2023, 20:30
Re: Imperial Nobility
Noble, jakie są, każdy widzi (i omija szerokim łukiem). Mi się spodobali i mam chęć pograć tym dłużej. Nie jestem przekonany do guardów w takiej ilości, ale to temat na inny czas. Mam zupełnie inny pomysł na ten team.
Pytanie mam takie, co uważacie za lepszy wybór: 12 gracz, rezerwowy (wieśniak z ag4+ av8+ Fend - nic specjalnego), czy APO, którym można uratować znacznie cenniejszy model?
Pytanie mam takie, co uważacie za lepszy wybór: 12 gracz, rezerwowy (wieśniak z ag4+ av8+ Fend - nic specjalnego), czy APO, którym można uratować znacznie cenniejszy model?
- bukszpan
- trener
- Posty: 4381
- Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
-
Zdobyte trofea
Re: Imperial Nobility
Jeśli lubisz faulować, to brałbym 12 zawodnika.CzarnyBlak pisze: ↑27 mar 2023, 18:17 Noble, jakie są, każdy widzi (i omija szerokim łukiem). Mi się spodobali i mam chęć pograć tym dłużej. Nie jestem przekonany do guardów w takiej ilości, ale to temat na inny czas. Mam zupełnie inny pomysł na ten team.
Pytanie mam takie, co uważacie za lepszy wybór: 12 gracz, rezerwowy (wieśniak z ag4+ av8+ Fend - nic specjalnego), czy APO, którym można uratować znacznie cenniejszy model?
Jeśli jednak jesteś jednym z tych zadziwiających trenerów dla których leżący na ziemi zawodnik przeciwnika jest nietykalny, to wtedy moim zdaniem aptekarz jest lepszą opcją.
- bialy
- blitzer
- Posty: 1614
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Imperial Nobility
Problemem nobli jest...koszt wieśniaków (podrożeli o 5k w stosunku do bretki) i przez te 5k nie da się niestety złożyć sensownej rozpiski turniejowej z apteką :/
Dlatego jedyną słuszną rozpiską jest 4 yeomanów, 2 blitzerów, ogr, thrower, 5 chłopów i 2rr - daje to równe 1150, czyli nie wymienisz chłopa za 45k na aptekę za 50k.
Możesz wywalić throwera i zamiast niego kupić trzeci rr, wtedy będziesz miął te 5k na aptekę... ale trzeba wywalić chłopa, czyli w takim wypadku grać bez rezerwy z 4 typkami z AV 8+, bez bloka/dodga.
Możesz próbować zagrać bez ogra, ale wtedy ten team (po zabraniu dauntlessa i 2 rycerzy) nie ma czym odpowiedzieć na bash, a za te 140 tys. zamiast ogra można tak po prawdzie kupić... aptekę, rr i... jakieś pierdolety za 20k lub... wywalić throwera (bo masz już 3 rr, więc nie potrzebujesz leadera) i mieć: 4 yeomanów, 2 blitzerów, 7 chłopów, appo i 3 rr. Wydaje mi się to dość wkurzające dla przeciwnika, zwłaszcza jesli nie będzie Ci zdejmował chłopów.
A appo w tym teamie jest świetne - bo pozwala zostawić pierwszego ściągniętego na KO guardzistę, czyli ciągle mieć ich 4 na stoliku.
EDITED: Jest jeszcze taka wersja, dla miłośników gwiazd, które idealnie wpasowują się w team:
- 3 yeomanów,
- 2 rycerzy,
- 6 chłopów,
- appo,
- 1 rr,
- Gryf ;p
Dlatego jedyną słuszną rozpiską jest 4 yeomanów, 2 blitzerów, ogr, thrower, 5 chłopów i 2rr - daje to równe 1150, czyli nie wymienisz chłopa za 45k na aptekę za 50k.
Możesz wywalić throwera i zamiast niego kupić trzeci rr, wtedy będziesz miął te 5k na aptekę... ale trzeba wywalić chłopa, czyli w takim wypadku grać bez rezerwy z 4 typkami z AV 8+, bez bloka/dodga.
Możesz próbować zagrać bez ogra, ale wtedy ten team (po zabraniu dauntlessa i 2 rycerzy) nie ma czym odpowiedzieć na bash, a za te 140 tys. zamiast ogra można tak po prawdzie kupić... aptekę, rr i... jakieś pierdolety za 20k lub... wywalić throwera (bo masz już 3 rr, więc nie potrzebujesz leadera) i mieć: 4 yeomanów, 2 blitzerów, 7 chłopów, appo i 3 rr. Wydaje mi się to dość wkurzające dla przeciwnika, zwłaszcza jesli nie będzie Ci zdejmował chłopów.
A appo w tym teamie jest świetne - bo pozwala zostawić pierwszego ściągniętego na KO guardzistę, czyli ciągle mieć ich 4 na stoliku.
EDITED: Jest jeszcze taka wersja, dla miłośników gwiazd, które idealnie wpasowują się w team:
- 3 yeomanów,
- 2 rycerzy,
- 6 chłopów,
- appo,
- 1 rr,
- Gryf ;p
-
- podawacz piłek
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 sty 2023, 20:30
Re: Imperial Nobility
Macie oczywiste skille "musisz brać guardy", oczywiste rozpiski "jedyna słuszna", a na końcu się okazuje, że to jednak nie działa. Fajne to w Noblach, że jest tyle różnych opcji (choć pewnie wszystkie są złe xd). Sprawdzę jeszcze inny pomysł.
- bialy
- blitzer
- Posty: 1614
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Imperial Nobility
Niestety - jedynie słusznej rozpiski nie da się złożyć, bo... liniowi są ograniczeni do 12 sztuk. Skandal :/
- Jaskier
- trener
- Posty: 3001
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Imperial Nobility
król wieśniaków potrzebuje 15 chłopów i Morga/Gryfa, na zawsze pozostanie to w naszej pamięci haha
btw grałeś kiedyś tym złożeniem na 2 rycerzy, 4 yeomanów, 7 wieśniaków, 3rr i apo? bo to jedyne interesujące dla mnie złożenie, chociaż zgadzam się że ogr jest niezwykle przydatny by odpowiadać na bash wobec dauntlessa, to nie wyobrażam sobie imperialami grać w 11/12+apo zamiast 13+apo
wtedy chyba stack Dodge Tackle na rycerzu, Dodge na drugim rycerzu, 4 Guardy na yeomanach i 1 chłopek np z DP lub kickiem
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
- bialy
- blitzer
- Posty: 1614
- Rejestracja: 16 paź 2017, 14:09
Re: Imperial Nobility
Od tyłu:
1. DP się nie sprawdza, bo rzadko masz na boisku więcej ludzików niż przeciwnik, więc go nie używasz. Na dodatek ciężko dawać asysty do faulowania, bo musisz trzymać możliwie dużo boiska. A jeśli przypadkiem jest Ciebie więcej od rywala, to zazwyczaj wygrywasz bez faulowania (samym posiadaniem boiska i blokami/blitzami dopełniając agonii wroga).
2a. Grając bez ogra... nie grałem zbyt często, bo po prostu brakuje pięści, pomyślałbym o: dauntless na gościu z tacklem, drugi po prostu dodge.
2b. Chore umysły Trolli wymyśliły aby na rycerzach brać... side stepa i wkurzać przeciwnika jeszcze bardziej niż "tylko" yeomenami i chłopami.
3. Rozpiska 2+4+7+3rr+appo: Nie liczyłem tego, ale z doświadczenia bardziej opłaca się wymienić rr na throwera i dać mu leadera. Jeśli brakuje 5k, to wywalić jednego chłopa (czyli zamiana chłop i rr na thrower plus asystenci za resztę kasy).
4. Przy rozpisce bez ogra testowałem brajba, ale zszedł mi w pierwszym faulu, więc się zraziłem. Z głupich-nie-do-końca-pomysłów, to zamiast tego brajba można kupić drugiego aptekarza. Nie testowałem, ale teoretycznie za 100k zostawiasz na boisku zawodnika wartego 110-125k.
1. DP się nie sprawdza, bo rzadko masz na boisku więcej ludzików niż przeciwnik, więc go nie używasz. Na dodatek ciężko dawać asysty do faulowania, bo musisz trzymać możliwie dużo boiska. A jeśli przypadkiem jest Ciebie więcej od rywala, to zazwyczaj wygrywasz bez faulowania (samym posiadaniem boiska i blokami/blitzami dopełniając agonii wroga).
2a. Grając bez ogra... nie grałem zbyt często, bo po prostu brakuje pięści, pomyślałbym o: dauntless na gościu z tacklem, drugi po prostu dodge.
2b. Chore umysły Trolli wymyśliły aby na rycerzach brać... side stepa i wkurzać przeciwnika jeszcze bardziej niż "tylko" yeomenami i chłopami.
3. Rozpiska 2+4+7+3rr+appo: Nie liczyłem tego, ale z doświadczenia bardziej opłaca się wymienić rr na throwera i dać mu leadera. Jeśli brakuje 5k, to wywalić jednego chłopa (czyli zamiana chłop i rr na thrower plus asystenci za resztę kasy).
4. Przy rozpisce bez ogra testowałem brajba, ale zszedł mi w pierwszym faulu, więc się zraziłem. Z głupich-nie-do-końca-pomysłów, to zamiast tego brajba można kupić drugiego aptekarza. Nie testowałem, ale teoretycznie za 100k zostawiasz na boisku zawodnika wartego 110-125k.
- Jaskier
- trener
- Posty: 3001
- Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
- Lokalizacja: Tarnów
-
Zdobyte trofea
Re: Imperial Nobility
@Blak
dlaczego Noble mają mniej skilli na Legendary - bo ruleset jest inaczej skontruowany, zaczyna się od 5 skilli a nie od 6
teraz rzucę paroma procentami - najciekawszy na samym końcu
jednak w stosunku do niektórych ras, z którymi jest na Alicante na równym poziomie, tutaj ma skilli mniej - dlaczego?
jak się przyjrzymy statystykom z gier na zasadach Alicante to uwidacznia się mój proces myślowy (który nadal jest subiektywny, bo wskaźniki mierzą tylko to co mierzą i nie są w pełni miarodajne a ułożenie drużyn w tiery to rzecz subiektywna)
przeciwko niektórym bardzo solidnym rasom, mają dużą przewagę
52.3% przeciwko Chadecji
59.4% przeciwko Renegatom
54.5% przeciwko Krasnoludom
druzgocące 62.9% przeciwko Jaszczuroludziom
czy 57.7% przeciwko Leśnym Elfom
skoro przeciwko niektórym topowym rasom mają takie wysokie winratio, to nasuwa się pytanie dlaczego są poniżej 50% overall
ano dlatego, że w niektórych matchupach sromotnie przegrywają, tak samo jak w innych mają mocną przewagę
36.8% przeciwko Amazonkom, które mają wielkie tarapaty, kiedy grają w niedowadze, co przeciwko Noblom dzieje się teoretycznie rzadko - za to świetnie radzą sobie kiedy obie drużyny grają w komplecie
41.1% przeciwko Mrocznym Elfom, jw
44.2% przeciwko Ludziom
44.4% przeciwko Khemri
druzgocące 32.9% przeciwko Underworldowi - aktualnie najlepszej drużynie w grze pod względem statystyk
a teraz ciekawa sprawa - procenty Nobli zmieniają się diametralnie, kiedy przestaniemy patrzeć ogół graczy a popatrzymy tych, którzy mają minimum 150 naf rankingu (czyli ranking przeciętny)
wtedy Imperiale z 21. rasy w grze, stają się 10.
pójdźmy o krok dalej, weźmy pod uwagę graczy, którzy mają minimum 170 naf rankingu
wtedy Imperiale mają 6. najwyższe winratio pośród wszystkich ras
tak nie musi być, ale na podstawie tych danych można by było stwierdzić, że Noble to rasa, która jest jedną z trudniejszych w grze, o nieprzyjemnym "learning-curve", ale która jest bardzo mocna, jeśli jej operator "wie" co robi i ma ją ograną
taki rozstrzał powoduje pewien problem
rasa wydaje się słaba, ale jeśli się ją da odrobinę niżej, to w rękach wprawnego gracza staje się istną maszynką do robienia wyników - problem drużyn między tierami, bo Nobli, tak samo jak Khorna i HElfy, określiłbym na moim rulesecie jako tier 3.5, przez co efektywnie tracą tę "połówkę" tieru, będąc w nie do końca optymalnej dla siebie pozycji, jednak gdyby były sklasyfikowane jako tier 4, wtedy by te 0.5 tieru były do przodu, co mogłoby dać im sporą przewagę w skali wszystkich ekip
dlaczego Noble mają mniej skilli na Legendary - bo ruleset jest inaczej skontruowany, zaczyna się od 5 skilli a nie od 6
teraz rzucę paroma procentami - najciekawszy na samym końcu
jednak w stosunku do niektórych ras, z którymi jest na Alicante na równym poziomie, tutaj ma skilli mniej - dlaczego?
jak się przyjrzymy statystykom z gier na zasadach Alicante to uwidacznia się mój proces myślowy (który nadal jest subiektywny, bo wskaźniki mierzą tylko to co mierzą i nie są w pełni miarodajne a ułożenie drużyn w tiery to rzecz subiektywna)
przeciwko niektórym bardzo solidnym rasom, mają dużą przewagę
52.3% przeciwko Chadecji
59.4% przeciwko Renegatom
54.5% przeciwko Krasnoludom
druzgocące 62.9% przeciwko Jaszczuroludziom
czy 57.7% przeciwko Leśnym Elfom
skoro przeciwko niektórym topowym rasom mają takie wysokie winratio, to nasuwa się pytanie dlaczego są poniżej 50% overall
ano dlatego, że w niektórych matchupach sromotnie przegrywają, tak samo jak w innych mają mocną przewagę
36.8% przeciwko Amazonkom, które mają wielkie tarapaty, kiedy grają w niedowadze, co przeciwko Noblom dzieje się teoretycznie rzadko - za to świetnie radzą sobie kiedy obie drużyny grają w komplecie
41.1% przeciwko Mrocznym Elfom, jw
44.2% przeciwko Ludziom
44.4% przeciwko Khemri
druzgocące 32.9% przeciwko Underworldowi - aktualnie najlepszej drużynie w grze pod względem statystyk
a teraz ciekawa sprawa - procenty Nobli zmieniają się diametralnie, kiedy przestaniemy patrzeć ogół graczy a popatrzymy tych, którzy mają minimum 150 naf rankingu (czyli ranking przeciętny)
wtedy Imperiale z 21. rasy w grze, stają się 10.
pójdźmy o krok dalej, weźmy pod uwagę graczy, którzy mają minimum 170 naf rankingu
wtedy Imperiale mają 6. najwyższe winratio pośród wszystkich ras
tak nie musi być, ale na podstawie tych danych można by było stwierdzić, że Noble to rasa, która jest jedną z trudniejszych w grze, o nieprzyjemnym "learning-curve", ale która jest bardzo mocna, jeśli jej operator "wie" co robi i ma ją ograną
taki rozstrzał powoduje pewien problem
rasa wydaje się słaba, ale jeśli się ją da odrobinę niżej, to w rękach wprawnego gracza staje się istną maszynką do robienia wyników - problem drużyn między tierami, bo Nobli, tak samo jak Khorna i HElfy, określiłbym na moim rulesecie jako tier 3.5, przez co efektywnie tracą tę "połówkę" tieru, będąc w nie do końca optymalnej dla siebie pozycji, jednak gdyby były sklasyfikowane jako tier 4, wtedy by te 0.5 tieru były do przodu, co mogłoby dać im sporą przewagę w skali wszystkich ekip
fumbbl: Jaskier
Twitch: JaskierBB
discord: jaskierbb
Kanał discordowy dla fumbblowców i BB3 enjoyerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość