Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Cykl na zasadach turniejów figurkowych

Czy Chaos przesunąć do Tieru 2

Tak
6
60%
Nie
4
40%
 
Liczba głosów: 10

Awatar użytkownika
SuicidekidPL
blitzer
Posty: 280
Rejestracja: 28 wrz 2017, 19:47

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: SuicidekidPL » 07 paź 2018, 09:53

a jak wyglądaja te zasady worldcupowe na które sie prawdopodobnie zdecydujemy ?
Steam: youngleszcz

Awatar użytkownika
Vincent
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1022
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: Vincent » 09 paź 2018, 08:37

I co robimy? nie ma co przedłużać, bo Swissa i tak do wiosny będziemy grać :)
Jak coś, to mogę pomóc przy podliczaniu punktów, zrobieniu tabelki i rankingu ras, jeśli to jest powód dla którego czekamy.
Steam: vin_88
BB2: VincentPL

"...you know, if the worst thing that happens to you is you roll a bunch of 1s and your computer pixels die, then you should consider it a damn good day."
"Fun fact: Nuffle backwards is Elf Fun."

Awatar użytkownika
teillman
trener
Posty: 1691
Rejestracja: 11 sty 2017, 00:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: teillman » 09 paź 2018, 13:31

Suicide zobacz w temacie Winter Cupa
Obrazek
Steam:teillman
Gamonie wykonują blitz i podanie tym samym zawodnikiem podczas jednej akcji. :?

Awatar użytkownika
bukszpan
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1505
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: bukszpan » 09 paź 2018, 20:11

Według ankiety wychodzi że gramy ma zasadach WC z dnia trzeciego.
Lub właściwie, prawie na takich zasadach, ponieważ nie będziemy sie jednak bawić z ewentualna strata niewydanej w jakimś dniu kasy.

Oto krótkie podsumowanie:
Tier 1: Amazons, Bretonnians, Chaos Dwarves, Dark Elves, Dwarves, Lizardmen, Norse, Orcs, Skaven, Undead, Wood Elves
Tier 2: Elf Union, High Elves, Humans, Khemri, Necromantic, Simians
Tier 3: Chaos, Nurgle’s Rotters, Slann, Underworld Denizens, Vampires
Tier 4: Goblins, Halflings, Ogres

Trzeba wydać 1.100k złota na stworzenie drużyny. W tym mozna/trzeba zakupić:
- przynajmniej 11 zawodników przez zakupem jakichkolwiek gwiazd
- 0-8 przerzutów, asystentów trenera czy czirliderek
- 0-1 Lekarza lub Igora, zależnie od rasy
- 0-9 współczynnika fanów
- 0-2 Bloodweiser Kegs 50,000 każda
- 0-3 łapówki 100,000 każda (dla goblinów 50,000)
- 0-1 Masterchef za 300,000 (dla niziołków 100,000)
- 0-2 gwiazd (tak, każdy może kupić gwiazdę, ale gwiazda NIE wlicza sie do startowej 11 zawodników)

Po za tym dostaje się złoto do wydania na umiejętności i/lub zawodników, wspomagacze dostępne wcześniej za początkowe 1.100k złota.
Tier 1: +140k złota
Tier 2: +190k złota
Tier 3: +240k złota
Tier 4: +260k złota

koszt umiejętności ‘normal’ - 20,000
koszt umiejętności 'double' - 30,000
drużyny z tieru 1-3 mogą dokupić tylko jedną umiejętność 'double'
tier 4 może dokupić więcej niż jedną umiejętność 'double'.
Każda rozpiska może zawierać jednego zawodnika z dwoma umiejętnościami. Obie umiejętności muszą być umiejętnościami 'normal' a koszt drugiej to 30,000 sztuk złota. Tutaj należy uważać, ponieważ gra liczy koszt drugiej umiejki jako 20,000 złota. Trzeba po prostu tego tysiąca nie wydawać. Będzie się mieć mniejszy TV. Będziemy tego ze Smollarem pilnować. :>

Dodatkowo tier 4 może zakupić jedno podniesienie statystyki lecz nie może być łączone z dodatkowymi umiejętnościami.
+ MA / AV koszt 40,000 złotych monet,
+ AG 50,000 złotych monet,
+ ST 60,000 złotych monet.
Tutaj to samo jak wyżej, gra liczy koszt tego o 10,000 mniej. Trzeba sie pilnować.

Jeszcze jedna sprawa, jeśli ktoś chce zatrudnić gwiazdę, lub wspomagacze i nie wie jak to zrobić. Przepis na to jest taki: Tworzymy oczywiście druzyne w grze za odpowiednio mniejszą ilość kasy. Kiedy juz to zrobimy za kasę która będzie potem na gwiazdy i wspomagacze, kupujemy asystentów, czirliderki, przerzuty, tak co by było to dokładnie za tyle ile nam jest potrzebne kasy. Po zakupie sprzedajemy/pozbywamy sie tego. Ważne jest, aby było to ostatnie co będziemy robić z drużyną. Gra wtedy zapamięta to i doda przed pierwszym meczem odpowiednia ilośc złota do skarbca.

I to by było chyba na tyle.
W razie wątpliwości oczywiście czekam na pytania.

Ps.: Rozpiski prosze oczywiście jak zwykle wysyłać do mnie i do Smollara.
Pps.: Krążą pogłoski, że Chaos według tych zasad jest lekuchno przegięty. Moze go przesunąć do Tier 2?

Awatar użytkownika
teillman
trener
Posty: 1691
Rejestracja: 11 sty 2017, 00:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: teillman » 09 paź 2018, 22:08

ja jestem za tierem 2 dla Chaosu
Obrazek
Steam:teillman
Gamonie wykonują blitz i podanie tym samym zawodnikiem podczas jednej akcji. :?

Awatar użytkownika
bukszpan
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1505
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: bukszpan » 09 paź 2018, 22:34

Dodałem ankietę w tej sprawie. Niech zainteresowani się wypowiedzą.

Awatar użytkownika
bukszpan
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1505
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Tura 4 - Nowe zasady dyskusja

Post autor: bukszpan » 12 paź 2018, 08:00

Zgodnie więc z decyzją większości, która jak wiadomo zawsze ma rację, przestawiamy chaos do tieru 2.
Kończymy wraz z tym dyskusje nad zasadami.
Proszę o podsyłanie rozpisek mnie i Smollarowi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swiss Tour”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość