Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

ODPOWIEDZ
Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Jaskier » 19 sty 2019, 11:52

Wątek poświęcony wszystkim bugom programu, zazwyczaj dotyczą one skilli których użycie jest opcjonalne, a program korzysta z nich zawsze.

Kick-off event:
High Kick - viewtopic.php?f=167&t=2819&p=86330#p86330

powalenie mojego zawodnika (gracz aktywny) w wyniku bloku
Inducementy viewtopic.php?f=167&t=2819&p=86397#p86397

Skille:
Swoop - viewtopic.php?f=167&t=2819&p=86331#p86331
Kick
Ostatnio zmieniony 20 sty 2019, 11:03 przez Jaskier, łącznie zmieniany 8 razy.
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Znane bugi programu

Post autor: Jaskier » 19 sty 2019, 11:55

[Kick-off event]

HIGH KICK

program nie rozpatruje tego eventu.
jeśli go wylosujemy to należy przez wciśnięciem tury podstawić zawodnika pod piłkę. Program będzie robił test pick up ze standardowym modyfikatorem +1. Jeśli program pokazuje że zdajemy na 3+ to tak naprawdę zdajemy na 4+ itd. Jeśli na tym przykładowym teście wyrzucimy 3 to należy zrobić bounce (przy pomocy kostki scater) i położyć piłkę na odpowiednim polu. Potem startujemy z turą
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Znane bugi programu

Post autor: Jaskier » 19 sty 2019, 11:57

[SKILL]

SWOOP

Program nie ma wprowadzonego skilla Swoop. Zatem wykorzystujemy go ręcznie, odpowiednio opisując działania w game logu
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Jaskier » 19 sty 2019, 18:53

@Vincent @2GUTTA

będę na bieżąco uzupełniał. Jak znajdziecie coś to piszcie, albo jak ja o czymś zapomnę itp. To samo w przypadku drugiego tematu z tej serii
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Awatar użytkownika
Vincent
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1791
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Vincent » 19 sty 2019, 20:35

Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
Steam: vin_88
BB2: VincentPL


"...you know, if the worst thing that happens to you is you roll a bunch of 1s and your computer pixels die, then you should consider it a damn good day."

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Jaskier » 19 sty 2019, 21:13

Vincent pisze:
19 sty 2019, 20:35
Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
odnośnie pierwszej rzeczy jaką poruszyłeś to już jest wpisane w pierwszym poście i oczekuje na opisanie. Co do intercepta to będzie opisany w bliźniaczym wątku a tu zrobię odnośnik. Faul muszę sprawdzić. Dzięki za info
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Jaskier » 20 sty 2019, 11:02

WYBÓR INDUCEMENTÓW

Zacząć trzeba od tego że program wlicza hajs z treasury do TV. Zatem należy sobie wrzucić ten hajs do "Bank", chociaż wybór Inducementów jest całkowicie ręczny więc można to olać a w lidze będziemy korzystać do prowadzenia drużyn albo z LAD albo z OBBLM, a w Team Creator tylko będziemy przygotowywać teamy do meczu. Pierwsza rzecz: porównujemy rozpiski (z LAD/OBBLM zależnie co ostatecznie wybierzemy w przyszłości albo ręcznie). Plan jest taki żeby wszystkie rozpiski były na forum (dlatego OBBLM byłoby lepsze) więc można będzie ogarnąć różnice TV przed wczytaniem drużyn. Inducementy oprócz Star Playerów i Mercenariesów aplikujemy w prosty sposób: Po wystartowaniu pliku meczowego wpisujemy w okienko czatu !nazwa_inducementu i wtedy pojawi nam się ten inducement w "notes" więc będziemy o nim pamiętać. Więc jak wzięliśmy kega i na KO recovery rzuciliśmy 3 to po prostu przesuwamy zawodnika do rezerw. Resztę Inducementów również stosujemy ręcznie opisując co robimy w czacie. Żeby wprowadzić Star Playera lub Mercenariesa odpalamy "New game" i wczytujemy dwie drużyny, jedną naszą którą gramy następny mecz drugą dowolną, przeklikujemy wszystko i dajemy Post-game i dodajemy sobie nowego zawodnika w okienku rosteru w programie meczowym a nie team creatorze. Zapisujemy jako nowy plik HTML i już ten plik wczytujemy do właściwego meczu.
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

Jaskier
trener
Posty: 1028
Rejestracja: 14 gru 2017, 23:35
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sytuacje w których program nie podejmuje działań lub podejmuje nie do końca właściwe

Post autor: Jaskier » 20 sty 2019, 12:56

Vincent pisze:
19 sty 2019, 20:35
Taka pierdoła ale jak w wyniku bloku nasz zawodnik zostaje powalony, to wykonując zaprogramowaną akcję armor rolla, trzeba wartość AV wpisywać z ręki.
Program chyba nie zlicza asyst przy faulu. Raz zdarzyło się nam, że został ściągnięty z boiska niewłaściwy zawodnik - ale to może był nasz błąd.
Jeśli przy podaniu kilku zawodników ma możliwość zrobienia intercepta, to program z automatu sugeruje jednego konkretnego. Trzeba w takich sytuacjach wspomagać się w inny sposób aby stwierdzić kto jeszcze ma możliwość przejęcia piłki.
sprawdziłem faul i działa poprawnie
2018r 21/10/9
Markotne Jaszczury(Liz)41/14/16
Unia Darków(DE)3/0/2
Muminki Tarnów(Und)3/4/2
"Size matters not. Look at me. Judge me by my size. Do you?" - Yoda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Play by email”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość