Wampiry

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
Awatar użytkownika
R2-D2
trener
Posty: 1348
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Wampiry

Post autor: R2-D2 » 23 sie 2019, 13:04

W niedzielę może uda się zagrać 1-2 testowe gry z Shawassem :) zobaczymy jak ten rooster sobie poradzi :D Jak mnie w@^%#wi to Lizaki zawsze w pogotowiu :D
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Rage Sixers - Vampire
Games: 7
TURNIEJE: 2-1-2
Sparingowo: 0-2-0

Awatar użytkownika
Duinhir
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 452
Rejestracja: 17 sty 2013, 15:28

Re: Wampiry

Post autor: Duinhir » 23 sie 2019, 14:42

bialy pisze:
23 sie 2019, 08:20
Duinhir pisze:
22 sie 2019, 17:37
Wampiry nie robią żadnej "sieczki".
Powiedział Adam, który każdego wampira w drużynie składał: blok, MB ;)
W lidze, to zupełnie co innego :p

Na turniej to block dodge głównie aby nie upadały

Awatar użytkownika
R2-D2
trener
Posty: 1348
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Wampiry

Post autor: R2-D2 » 26 sie 2019, 09:28

Ok pierwsze testowe spotkanie za mną, zagrałem taką rozpą :)

4x vamp 440
8x Thrall 320
3x rr 210
1x Ghul sp 160

=1130

1320-1130= 190skille

vamp Block + Dodge 50
Vamp dodge 20
Vamp block 20
Vamp strip ball 20

Thrall - Leader 20
Thrall - Kick 20
Thrall - Block 20
Thrall - Block 20

Grałem przeciwko Khemri, udało by się przyfarcić 1:0 ale klasyka gatunku dodge na +3 z rr nie poszedł jak trzeba :D

Ghul w tym meczu okazał się nieprzydatny, nie podniósł piłki w pierwszej turze, potem zrobiło się gorąco, musiałem podnosić blodgerem. Myśle spoko wypuszczę chłopaka gdzieś po sideline i będę szukał podania. Niestety dostał bułeczkę w 4-5 turze i już nie powstał tak że się nie nawojował. Zagrał bym jeszcze z nim jeden raz w celu sprawdzenia ale chyba jednak tak jak powiedział @Duinhir lepszy po
prostu imo będzie wampir. Powinien zmieścić sie jeszcze jeden blodger (albo jakiś inny zadaniowiec.)

Z spostrzeżeń, wampiry kochają dodge (albo tak mi sie wydaje). Mobilność ponad wszystko, czasem trzeba odskoczyć do jakiegoś thralla xD

Po meczu z Khemri mam też potrzebę dołożenia jakiegoś Guarda albo to mylne spostrzeżenie po przepychaniu się z mumiami :)

Edit: No i trzeba Gazować skurczybyków jak tylko jest okazja :D

Mając czas na przemyślenia w robocie wrzucam kolejne dwa warianty do przetestowania :)

5x Vamp 550
8x Thrall 320
3x rr 210
-----------------
= 1080 (20 gówno golda zostaje na ff albo coś)

1x Vamp Blodger 50
1x Vamp Tackle Dodge 50
1x Vamp Block 20
1x Vamp Block 20
1x Vamp block lub Guard 20

1x Thrall Leader 20
1x Thrall Kick 20
1x Thrall tackle 20

-------------------------------
= 220


Lub 2 wariant
4x Vamp 440
9x Thrall 360
4x RR 240
--------------------------------
= 1080 (20 znowu zostaje)

1x Vamp - blodger 50
1x vamp - blodger 50
1x Vamp - block 20
1x Vamp - block lub guard 20

1x Thrall kick 20
1x Thrall leader 20
1x Thrall tackle 20
1x Thrall tackle 20

-----------------------------
=220
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Rage Sixers - Vampire
Games: 7
TURNIEJE: 2-1-2
Sparingowo: 0-2-0

dzyndzel
star player
Posty: 458
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Re: Wampiry

Post autor: dzyndzel » 27 sie 2019, 10:26

a ja powiem tak(jak już mnie wywołano do tablicy):
nie rób sobie tego i nie graj wampirami, ta drużyna jak żadna inna jest zależna od rzutów kostkami - zwyczajnie szkoda nerwów

ale jak już bardzo chcesz to ligowo na start:
4 wampiry
8 thralli
3 rerolle

turniejowo: tylko opcja z chaneyem

Awatar użytkownika
Avreus
trener
Posty: 1289
Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wampiry

Post autor: Avreus » 28 sty 2020, 14:16

dzyndzel pisze:
27 sie 2019, 10:26
a ja powiem tak(jak już mnie wywołano do tablicy):
nie rób sobie tego i nie graj wampirami, ta drużyna jak żadna inna jest zależna od rzutów kostkami - zwyczajnie szkoda nerwów

ale jak już bardzo chcesz to ligowo na start:
4 wampiry
8 thralli
3 rerolle

turniejowo: tylko opcja z chaneyem
Najlepszy wampir na Dornbirn miał
6 wampirów (1 block guard, i 5 pro)
Reroli miał 3 (2 i lidera na thrallu)
na thralach wrestle i bloki

Testowałem to na krasiach chaosu
3:1 dla wampirów
dodam że kończyłem gre bez 3 wampirów (stack i dwóch prosów dostało kontuzje)
Bloodlustów w całym meczu miałem 53 ale większosc ratowałem Prosem.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031

"Zaprawdę nie ma piękniejszego widoku niż elf obdzierany żywcem ze skóry o zachodzie słońca - Krasnolud zmrużył oczy i rozmarzył się, gdyż widać miał w sobie nieco z artystycznej duszy.

dzyndzel
star player
Posty: 458
Rejestracja: 31 gru 2016, 09:21

Re: Wampiry

Post autor: dzyndzel » 29 sty 2020, 07:17

@Avreus

zupełnie nie mój styl gry, nie lubię opierać się na rzucie na 4+

a Dornbir nie jest do końca dobrym wyznacznikiem - to turniej drużynowy a nie indywidualny
swego czasu u nas @Duinhir zamiótł wampirami we Wrocławiu na BrickBowl i był 3ci (?)

Awatar użytkownika
KapitanStokczan
star player
Posty: 474
Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Re: Wampiry

Post autor: KapitanStokczan » 14 lut 2020, 14:10

1. Czy jeżeli Vampir, który rzucił 1 na BL nie może zdobyć przyłożenia? - Czy jeżeli stoi tam Thrall zdobywa a jeżeli nie stoi nie zdobywa?
2. Podobno trzeba wykonać ruch żeby rzucić HG. Czy to prawda?
3. Jeżeli ugryzłem Thralla i jest zestunowany, potem robię kolejne akcje to: Stun schodzi na koniec mojej tury? (nie wywołuje turn overa) Czy zostaje tak jakbym się wyjebał dodge'u?
4. Czy mogę jebnąć blitza, dokończyć ruch i użyć HG?
Summon @Duinhir i pozostali fani Vampirów :)
Siewcy Pop-Khornu! W/D/L 6/1/5
Turnieje:
PO 2019 3/0/2
3C BB 2019 2/0/3
Złożonych w ofierze: 37 :evil:
Liga:
2/1/3
Ofiary:6
Krew dla boga krewnych! Czaszki dla tronu czaszek !

Awatar użytkownika
R2-D2
trener
Posty: 1348
Rejestracja: 25 mar 2018, 14:00

Re: Wampiry

Post autor: R2-D2 » 14 lut 2020, 14:20

KapitanStokczan pisze:
14 lut 2020, 14:10
1. Czy jeżeli Vampir, który rzucił 1 na BL nie może zdobyć przyłożenia? - Czy jeżeli stoi tam Thrall zdobywa a jeżeli nie stoi nie zdobywa?
2. Podobno trzeba wykonać ruch żeby rzucić HG. Czy to prawda?
3. Jeżeli ugryzłem Thralla i jest zestunowany, potem robię kolejne akcje to: Stun schodzi na koniec mojej tury? (nie wywołuje turn overa) Czy zostaje tak jakbym się wyjebał dodge'u?
4. Czy mogę jebnąć blitza, dokończyć ruch i użyć HG?
Summon @Duinhir i pozostali fani Vampirów :)
1. Jak stoi to gryzie tralla i dopiero zdobywa jak nie ma thrala to wyrzuca pilke i biegnie ugryźc kogos za boisko i to powoduje turn over.
2. Nie (ale pewny nie jestem,)
3. Nie robi turn overa, rozpatrywany jest jak normalny stun
4. Nie
Deadline gotuje Gamoniom żurek !

Naf nick: m6k3

Rage Sixers - Vampire
Games: 7
TURNIEJE: 2-1-2
Sparingowo: 0-2-0

Awatar użytkownika
DoTheMario
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 98
Rejestracja: 27 cze 2017, 16:48

Re: Wampiry

Post autor: DoTheMario » 14 lut 2020, 14:42

1. Zanim wykonasz jakąkolwiek czynnosć, która jest zakończeniem akcji Twojego zawodnika, musisz ugryźć jeśli wyrzuciłeś 1. Touchdown jest wymuszonym zakończeniem akcji przecwnika, tak samo pass, foul czy handoff. Wyjątkiem jest akcja ruchu, gdzie bodaj najpierw możesz robić hypno, a później gryźć.
2. Nie musisz robić ruchu (vel. ruszać się z miejsca). Deklaracja ruchu, nie ruszasz modelu, robisz HG. Z tego co pamiętam to BB2 pozwala Ci na rightclick na modelu i wybranie HG po prostu.
3. Przy ugryzieniu powodowanie jakiejkolwiek kontuzji (w tym również stuna) nie liczy się jako TO. Twoje zestunowane Thralle obrócą się dopiero po następnej turze (e.g. gryziony w 13, odstunowany po 14). Możesz gryżć wielokrotnie tego samego leżącego thralla :)
4. HG jest tylko po zadeklarowanej akcji ruchu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość