Demony Khorna

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
Awatar użytkownika
Gobas
liniowy
Posty: 72
Rejestracja: 30 cze 2013, 23:19

Re: Demony Khorna

Post autor: Gobas » 10 lip 2013, 00:05

No widzisz pomyliło mnie sie :P
Moja mea culpa.
Zgadza się, Juggernaut wyłącza Zapasy, Fend (Odparcie?), Stand Firm.
Obrazek

Awatar użytkownika
ninjaska
Zwycięzca 2 dywizji PLBB
Zwycięzca 2 dywizji PLBB
Posty: 549
Rejestracja: 07 cze 2013, 09:41

Re: Demony Khorna

Post autor: ninjaska » 10 lip 2013, 08:26

A jak sie ostatnio dowiedzialem, jugger dziala tylko w szarzy.
Deadline nie miesza alkoholi, bowiem obawia się kaca.

Awatar użytkownika
Vidoter
Zwycięzca Wiosennego Pikniku Rzutu Pokurczem
Zwycięzca Wiosennego Pikniku Rzutu Pokurczem
Posty: 352
Rejestracja: 17 sty 2013, 17:04

Re: Demony Khorna

Post autor: Vidoter » 30 wrz 2013, 09:55

Potrzebuję pomocy w wyborze skilla na moim heraldzie.
Przy pierwszym lvlu mój herald dostał +1 AG, co bardzo mnie ucieszyło. Ale żebym musiał bardziej kombinować, na drugim lvlu wyrzucił nie tylko dublet, ale i 10. Czyli do wyboru +MA, +AV lub wszystkie skille poza mutacjami.
Moim zdaniem główni kandydaci to:
- block (może wziąć na normalnym lvlu)
- guard (j.w.)
- dodge
- +MA

Jakieś sugestie? ;)

Chris
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 2199
Rejestracja: 11 maja 2013, 15:52

Re: Demony Khorna

Post autor: Chris » 30 wrz 2013, 10:13

+MA, wszystko co jest szybsze jest lepsze :D

Awatar użytkownika
reszka
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1848
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Re: Demony Khorna

Post autor: reszka » 30 wrz 2013, 10:45

unik.

Masz wtedy (za chwilę) blok+unik+Ag4, co robi z niego niezłego ball holdera.

Źle nie możesz wybrać, ale dla mnie tylko unik.
Nawet jak Deadline zorganizuje turniej, to i tak wygrają go Gamonie

Awatar użytkownika
zgnity
Zdobywca Dębowego Pucharu
Zdobywca Dębowego Pucharu
Posty: 1203
Rejestracja: 06 lut 2013, 13:07

Re: Demony Khorna

Post autor: zgnity » 30 wrz 2013, 10:50

Dodge - dzieki wyższemu AG będziesz lepiej uciekał. Poza tym jak ktoś nie ma Tackle to cię łatwo nie powali.

MV jest kuszące ale ten zawodnik lepiej poradzi sobie z Dodgem.
Branie normali w tym momencie było by głupotą i marnotrawstwem , Block i Guard dobierzesz później jak już tym gwiazdorem zrobisz kilka TD.
A pathetic creature of meat and bone

Awatar użytkownika
Vidoter
Zwycięzca Wiosennego Pikniku Rzutu Pokurczem
Zwycięzca Wiosennego Pikniku Rzutu Pokurczem
Posty: 352
Rejestracja: 17 sty 2013, 17:04

Re: Demony Khorna

Post autor: Vidoter » 12 mar 2014, 01:22

Ten sam herald:
+ AGI
- Dodge
- Block

Dostał teraz zwykły lvl up. Dostęp ma do general i strengh (skilli, a nie statystyki :P ). No i znowu problem co wybrać. Myślę że sure hands byłoby najlepszym rozwiązaniem, bo czasem piłkę podnieść musi a i przed strip ballem uchroni.
Sugestie?

Chris
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 2199
Rejestracja: 11 maja 2013, 15:52

Re: Demony Khorna

Post autor: Chris » 12 mar 2014, 07:55

Jeśli to Twój main ball carrier to Sure Hands :)

Awatar użytkownika
Avreus
blitzer
Posty: 348
Rejestracja: 15 maja 2018, 12:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Demony Khorna

Post autor: Avreus » 03 gru 2018, 14:11

Moim Zdaniem Khorne bardzo potrzebuje też jednego zawodnika z wykopem. Dzieki czemu mozesz wymuszac na przeciwniku gre przy krawędzi boiska gdzie twoje szały pozwolą wycisnąć mu kilku zawodników za boisko.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198004717031

W sprawie gry proszę pisać na priv lub łapać na steamie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość