Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

"Piłka jest kolczasta a pola punktowe są dwa". Wszystko o zasadach gry Blood Bowl.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bor667
star player
Posty: 495
Rejestracja: 17 paź 2017, 08:09
Lokalizacja: Ruda Śląska / Świętochłowice

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: bor667 » 24 gru 2019, 21:18

Xsaw pisze:
24 gru 2019, 21:06
Możliwe ze było ale nie szukajka nie pomaga, a google też za bardzo nie odpowiada. W grze ligowej, czy przy kontuzji -1 AGI, poza tym że traci się zręczność i dostaje MNG, to koszt zawodnika spada? Jeżeli tak to o ile? Analogicznie jak przy wzroście tego atrybutu czyli 40k?

Pozdrawiam i życzę wszystkim smacznych i wesołych świąt.
niestety nie spada :(
zostaje tak jak było i kontuzja gratis

Awatar użytkownika
leon
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 4227
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: leon » 25 gru 2019, 22:35

nigdy nie spada Ci koszt zawodnika. dlatego wiele osob wywala od razu takich z minusami do statow
Amazonki PL-stół-11 43-16-16
Chaos PL-stół-11 9-4-2

Awatar użytkownika
Rogal
trener
Posty: 1918
Rejestracja: 11 sty 2017, 14:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: Rogal » 20 sty 2020, 10:08

Siema
W sobotę w Łodzi mieliśmy taką dyskusję zanim temat umarł po minucie i wszyscy poszli na wódkę.
Frenzy vs Stand Firm. Czy jak frenzujący typ przy pierwszym bloku wyrzuci/wybierze "push" na typie ze stand firmem to czy wykonuje drugi blok?
Steam: Rogal1979
Jak się poprzestawia kilka liter w słowie Deadline to wychodzi "kocham krasie" :shock:

NairoD
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 2787
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:57

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: NairoD » 20 sty 2020, 10:26

Rogal pisze:
20 sty 2020, 10:08
Siema
W sobotę w Łodzi mieliśmy taką dyskusję zanim temat umarł po minucie i wszyscy poszli na wódkę.
Frenzy vs Stand Firm. Czy jak frenzujący typ przy pierwszym bloku wyrzuci/wybierze "push" na typie ze stand firmem to czy wykonuje drugi blok?
Musi wykonac ponownie blok
Slanny 2019 - 4/1/1 (6)
Slanny 2018 - 43/11/18 (72)
Slanny 2017 - 36/8/24 (68)
Slanny 2016 - 21/10/18 (49)

Stunty 2020 - 2/0/1 (3)

Teams of Legends:
Deadly Nightshades - w trakcie lepienia (może kiedyś skończe...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kwestia Zasad”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość