Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

"Piłka jest kolczasta a pola punktowe są dwa". Wszystko o zasadach gry Blood Bowl.
ODPOWIEDZ
unicorn
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1003
Rejestracja: 21 lis 2014, 17:03

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: unicorn » 10 paź 2018, 23:06

Sekretna broń jest w KO. Udaje się wykupić (łapówka lub trener) ale zostaje w KO.
Czy kolejne wznowienie to ponowny rzut a wykupienie, czy już tylko KO ? (w sumie nie był na boisku bo był w KO, ale tego nie jestem pewny)
Steam: unicorn_az

Awatar użytkownika
bukszpan
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 1359
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: bukszpan » 10 paź 2018, 23:41

unicorn pisze:
10 paź 2018, 23:06
Sekretna broń jest w KO. Udaje się wykupić (łapówka lub trener) ale zostaje w KO.
Czy kolejne wznowienie to ponowny rzut a wykupienie, czy już tylko KO ? (w sumie nie był na boisku bo był w KO, ale tego nie jestem pewny)
W kopmutrowej wersji BB2 mógłby grać dalej gdyby udało mu się w końcu wstać.

Awatar użytkownika
Smollar
trener
Posty: 1635
Rejestracja: 10 wrz 2016, 00:13
Lokalizacja: WarSaw

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: Smollar » 10 paź 2018, 23:52

No na logikę sędzia wyrzuca z boiska za SW, a nie z ławki, czy KO. Więc raczej nie trzeba rzucać.
Gamonie mieszają kostkami w kuflu z piwem.

steam: smollar http://steamcommunity.com/profiles/76561197990213398/
BB2 i FUMBBL: Smollar73

Awatar użytkownika
Pieta
trener
Posty: 2148
Rejestracja: 20 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: Pieta » 11 paź 2018, 07:05

Skoro udaje mu się wykupić to ma czystą kartę. Przewinienie sędzia widzi tylko na boisku, a on jest poza. Może grać.
Steam, BB2: Pieta
Grupa Steam: Blood Bowl Polska

Awatar użytkownika
leon
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 2011
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post autor: leon » 11 paź 2018, 09:18

tak jest. tylko bioracy udział w drive secret weapon ma znaczenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kwestia Zasad”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość