Krakowska Zimowa Liga Bloodbowl

Krakowska Scena Blood Bowl
ODPOWIEDZ
Booxos
podawacz piłek
Posty: 5
Rejestracja: 16 gru 2016, 12:05

Krakowska Zimowa Liga Bloodbowl

Post autor: Booxos » 17 gru 2016, 01:24

Witajcie!

Wraz z Shawassem oraz pod patronatem sklepu Vanaheim organizujemy Krakowską zimową ligę Blood Bowl, każdy może dołączyć w dowolnym momencie, poniżej regulamin.

Krakowska Zimowa Liga Blood Bowl 2016/2017 - regulamin
Sędzia i organizator: Michał "Shawass" Szałański, Marcin “Booxi” Bugajski
Data startu: Środa 07.12.2016
Data końca: Wtorek 31.01.2017
1) Rundy:
W ciągu całej ligi gra się przeciwko dowolnej ilości trenerów biorących udział w lidze, można jednak rozegrać max 2 mecze z danym trenerem. Ostateczny wynik z danym trenerem (W/D/L) zależy od wyników wszystkich meczy.
Gracze mogą dołączyć w każdym momencie ligi, i rozegrać tyle meczy ile chcą
2) Zasady:
Tworzenie drużyny:
- 1000k złota na zakup drużyny
- dopuszczone do turnieju są wszystkie rasy dostępne w głównym podręczniku, dodatku Death Zone oraz opisany w tym linku : http://19070-presscdn-0-68.pagely.netdna-cdn.com/…/BB-Teams…
- podsumowanie wszystkich drużyn można znaleźć również w oficjalnym CRP - http://www.thenaf.net/wp-content/upload ... 6/CRP1.pdf - jednak drużyny, przy których zostały wprowadzone zmiany (ludzie, skaveny, drużyny z Treemanem) muszą być tworzone według zasad wprowadzonych wraz z nową edycją
- każda drużyna musi zakupić minimum 11 zawodników na początek ligi
- w początkowej rozpisze nie można kupić Inducementów, ale można nie wydawać całego złota w celu obniżenia swojego TV i dokupienia Inducementów przy najbliższej grze (jeśli TV przeciwnika na to pozwoli)
- stworzoną drużynę wysyłamy na adres bloodbowlkrakow@gmail.com w celu potwierdzenia że nie ma w niej błędów
- w przypadku chęci stworzenia nowej drużyny zamiast tej, którą rozpoczęto podczas ligi, trener może to zrobić RAZ w ciągu całej ligi, jednak nie łączy ilości zdobytych Przyłożeń i Kontuzji obydwu drużyn tylko bierze pod uwagę ilość jednej z drużyn
TV oraz Inducementy:
- TV (Team Value) obliczane jest według zasad zawartych w dodatku Deathzone, czyli po każdym meczu uwzględniamy graczy, którzy zostali kontuzjowani we wcześniejszym meczu z wynikiem nakazującym im opuścić następny mecz, zwiększony Fan Factor drużyny ORAZ zdolności zdobyte przez zawodników
- przed każdym meczem porównywany jest TV obydwu graczy, gracz który ma niższe TV może kupić dowolne z Inducementów wymienionych poniżej:
0-2 Bloodweiser Babe (50k/szt)
0-3 Bribes (100k/szt, 50% zniżki dla drużyn Goblinów)
0-4 Extra Team Training (100k/szt)
0-1 Halfling Master Chef (300k/szt, 66%....100k dla drużyny Niziołków)
0-1 Igor (100k, tylko dla drużyn nie posiadających dostępu do Apothecary)
0-2 Wandering Apothecaries (100k/szt, tylko dla drużyn posiadających dostęp do Apothecary)
0-2 Star Players (w zależności od Star Playera dostępnego dla drużyny)
Mercenaries (dowolny zawodnik danej drużyny, wartość zawodnika +30k, nie może to doprowadzić do przekroczenia limitu danych zawodników w drużynie)
- obaj gracze mogą dodawać kasę ze skarbca przy kupowaniu Inducements, jednak drugi gracz może w tym samym momencie taką kwotę wydać na swoje Inducements (niezależnie od różnicy w TV)
Kolejność akcji przed meczem:
1) rzut na pogodę
2) rzut na ilość kibiców (wyjątek: patrz uwagi przy Rundach)
3) rzut na ilość kart wydarzeń (opcjonalne)
4) rzut monetą/kostką na rozpoczęcie
5) kulturne podanie sobie ręki i pożyczenie udanej gry/zwyzywanie przeciwnika i jego drużyny
Kolejność akcji po meczu:
1) rzuty na awans graczy
2) usunięcie z rozpiski martwych graczy
3) rzuty na zarobione złote monety (k6+FAMEx 10k, +10k za zwycięstwo/remis, zwycięzca może przerzucić rzut)
4) opłata zawodników jeśli TV przekracza 1750k
5) zmiana Fan Factor:
- w przypadku remisu lub zwycięstwa rzut 3d6, +1FF jeśli rzut większy niż obecny FF
- w przypadku przegranej rzut 2d6, -1FF jeśli rzut mniejszy niż obecny FF
6) zakup nowych zawodników i cheerleaderek/asystujących trenerów/lekarzy
7) podliczenie TV
3) Zgłaszanie wyników meczy:
- po rozegraniu meczu/y należy przesłać wynik, ilość Kontuzji (liczą się tylko wyniki rzutu na Block) oraz podliczone na koniec meczu/y TV na bloodbowlkrakow@gmail.com
- niezależnie od tego, czy danego dnia rozegrało się jeden czy dwa mecze należy przesłać dane za każdy z meczy, ale można tą samą wiadomością
- wyniki należy wysłać do końca Rundy, inaczej obaj gracze otrzymują -1 do ostatecznej punktacji
4) Punkty ligowe:
Punkty za każdy mecz:
Wygrana: 4 punkty
Remis: 2 punkty
Przegrana: 0 punktów
przegrana o 1 przyłożenie: 1 punkt.
Punkty dodatkowe na koniec ligi:
Pomalowane figurki: 0-2 punkty (przyznawane przez sędziego)
Oznaczenie zdobytych umiejętności: 0-1 punkt (znaczniki/konwersje/podpisy, które jasno zaznaczają umiejętność danego zawodnika, sędzia będzie sprawdzał pytając osobę grającą przeciwko drużynie posiadającej zdobyte umiejętności) *
Najwięcej Kontuzji: 1 punkt
Najwięcej Fan Factor: 1 punkt
Najwięcej Przyłożeń: 2 punkty
* - uwagi co do modeli i umiejętności: jeśli gracz posiada modele, które pokazują jakieś mutacje lub zdolności to może ich używać jako zawodników bez tych zdolności, jednak wskazane jest, żeby na przykład zawodnik, który dostaje jako mutację Wielką Łapę był przedstawiony przez zawodnika, który ma na modelu wielką łapę jeśli taki jest posiadany
W Przypadku remis pomiędzy graczami rozważane są w kolejności:
1) ilość Przyłożeń w ciągu ligi
2) ilość zadanych Kontuzji w ciągu ligi
3) wynik pomiędzy obydwoma graczami
5) Nagrody:
TBA
6) Uwagi:
W razie kwestii spornych sędzia ma ostateczne zdanie, na początku ligi gracze otrzymają do niego kontakty i będą mogli w sprawach ligowych męczyć.
W przypadku zmiany regulaminu uczestnicy zostaną poinformowani.
W razie pytań wystarczy napisać pod tym postem/wpisem/czymkolwiek lub wysłać PM sędziemu.



Udostępniam także ściągę, która będzie z czasem aktualizowana
1. Rzut na pogodę - każdy z graczy rzuca K6, wyniki sumuje się i porównuje z tabelą rzutu na pogodę. W trakcie rozgrywki stosujemy ewentualne modyfikatory wynikające z pogody.
2. rzut na ilość - każdy z graczy rzuca 2k6 wynik mnoży x 10 000 - oto ilość kibiców
Gracz który ma więcej kibiców otrzymuje czynnik FAME +1
Gracz który ma dwa razy więcej kibiców otrzymuje czynnik FAME +2
3. rzut na rozpoczęcie
4. Gracz który wygrał rzut na rozpoczynanie decyduje czy chce wykopywać czy przyjmować piłkę
5. gracz wykopujący wystawia się pierwszy
6. gracz przyjmujący rusza się pierwszy i wystawia się drugi
7. Przy wykopywaniu piłki gracz wykopujący wyznacza pole na które chce wykopać piłkę, kładzie na nim znacznik piłki, następnie rzuca jednocześnie kośćmi k8 i k6. Kość k8 określa kierunek a kość k6 odległość pól w które przemieści się piłka.
8. Rzut na tabelę wykopu - rzuć 2k6 i zastosuj się do wyniku z tabeli dodając czynnik FAME gdzie jest on wymieniony.
9. Jeżeli piłka wyląduje na pustym polu rzuć k8 i umieść piłkę o na polu przyległym o 1 we wskazanym przez k8 kierunku.
10. jeżeli piła wyladuje na polu na którym znajduje sie gracz, jest on zobowiazany żeby ją złapać, traktując piłkę jako niecelnie podaną. jeżeli gracz nie złapał piłki rzuć k8 w które miejsce odbije się piłka i tam ją umieść.
11. ASYSTY - mamy atakującego (A) i broniącego się (B) atakującemu asystuje każdy zawodnik z drużyny atakującego który styka się z (B) i ŻADNYM innym graczem drużyny broniącego się (B) broniącemu się asystuje każdy zawodnik drużyny broniącego się który styka się z (A) i ŻADNYM innym graczem drużyny atakującego i każda asysta dodaje +1 do siły danego zawodnika przy decydowaniu o ilości kości blocku
12. Wypchnięcie gracza za boisko - możliwe jest tylko wtedy gdy nie ma możliwości popchnięcia gracza na inne wolne pole.
13. Nie można przerzucać rzutów na injury, przebicie pancerza, faule



Po meczu:
1. rzuty na awans graczy, w tym przyznanie MVP losowemu z 3 wybranych zawodników
2. usunięcie z rozpiski martwych graczy
3. rzuty na zarobione złote monety (k6+FAMEx 10k, +10k za zwycięstwo/remis, zwycięzca może przerzucić rzut)
4.opłata zawodników jeśli TV przekracza 1750k
5.zmiana Fan Factor:
- w przypadku remisu lub zwycięstwa rzut 3d6, +1FF jeśli rzut większy niż obecny FF
- w przypadku przegranej rzut 2d6, -1FF jeśli rzut mniejszy niż obecny FF
6. zakup nowych zawodników i cheerleaderek/asystujących trenerów/lekarzy
7. podliczenie TV

Awatar użytkownika
Smollar
trener
Posty: 1597
Rejestracja: 10 wrz 2016, 00:13
Lokalizacja: WarSaw

Re: Krakowska Zimowa Liga Bloodbowl

Post autor: Smollar » 17 gru 2016, 12:03

Booxos pisze:11. ASYSTY - mamy atakującego (A) i broniącego się (B) atakującemu asystuje każdy zawodnik z drużyny atakującego który styka się z (B) i ŻADNYM innym graczem drużyny broniącego się (B) broniącemu się asystuje każdy zawodnik drużyny broniącego się który styka się z (A) i ŻADNYM innym graczem drużyny atakującego i każda asysta dodaje +1 do siły danego zawodnika przy decydowaniu o ilości kości blocku

Dodałbym info, że to opis zasady nieuwzględniający skilla Guard.
A tak poza tym bardzo fajna i przydatna ściąga.
Gamonie mieszają kostkami w kuflu z piwem.

steam: smollar http://steamcommunity.com/profiles/76561197990213398/
BB2 i FUMBBL: Smollar73

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kraków”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości