Wysokie Elfy.

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
Awatar użytkownika
bukszpan
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 2572
Rejestracja: 16 sty 2016, 18:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: bukszpan » 11 mar 2019, 11:59

Wykupić Kicka? I to najlepiej od pierwszego dnia już? Nie wiem dlaczego nikt nie wspomina o tej umiejce, moim zdaniem obowiązkowej dla zespołu mającego zawodników z zasięgiem 8 i Ag. 4. Wspaniale to ustawia obronę. Jeśli coś przeciwnikowi nie wyjdzie, to nagle jesteś kilkoma zawodnikami przy daleko cofniętej piłce. Jesli wszystko wyjdzie, to i tak te powolne bashe musza się cofać i potem dreptać klatką przez całe boisko a nie pół.

Awatar użytkownika
MarkusNord
trener
Posty: 1761
Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: MarkusNord » 11 mar 2019, 12:36

bukszpan pisze:
11 mar 2019, 11:59
Wykupić Kicka? I to najlepiej od pierwszego dnia już? Nie wiem dlaczego nikt nie wspomina o tej umiejce, moim zdaniem obowiązkowej dla zespołu mającego zawodników z zasięgiem 8 i Ag. 4. Wspaniale to ustawia obronę. Jeśli coś przeciwnikowi nie wyjdzie, to nagle jesteś kilkoma zawodnikami przy daleko cofniętej piłce. Jesli wszystko wyjdzie, to i tak te powolne bashe musza się cofać i potem dreptać klatką przez całe boisko a nie pół.
Obrazek
Prezes jest tylko jeden!

steam: MarkusNord
FUMBBL: MarkusNord


Obrazek

Awatar użytkownika
Myszon
liniowy
Posty: 154
Rejestracja: 23 gru 2017, 04:50

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: Myszon » 11 mar 2019, 14:57

Oki - w takim razie wdroże testy z "Kickiem".
Na 1 grę pozostanie:
4x Catcher z Dodge
1 Thrower z Kick
2-3 gra:
dojdzie Dodge i Freanzy na Blitzerze
i 4-5 gra:
dojdzie Dodge na Blitzerze i Leader na drugim Throwerze.

Co sądzicie o takiej konfiguracji ?

Zastanaiwam się jeszcze czy zmieniać Freanzy na Strip Ball lub Wresla?
Obrazek

Awatar użytkownika
ninjaska
Zwycięzca 2 dywizji PLBB
Zwycięzca 2 dywizji PLBB
Posty: 697
Rejestracja: 07 cze 2013, 09:41

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: ninjaska » 11 mar 2019, 15:12

A konieczni sa Throwerzy? Zamiast nich mozna wziac RR od poczatku turnieju. A lepszy do noszenia pilki, jest Blodger/Catcher.
D.1 Blodge na Catcherze i Dodge na Blitzerze+Kick na zwyklym
D.2 Guard na Catcherze i Dodge na Blitzerze
D.3 2xDodge na Catcherze.
Czasem radośni, a czasem wredni
To my Gamonie idziemy tędy!

Awatar użytkownika
Nimar
Zdobyte Trofea:
Zdobyte Trofea:
Posty: 7135
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:27

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: Nimar » 11 mar 2019, 15:15

Moim zdaniem szkoda nie brać takiego dobrego throwera jak ten od wysokich elfów. (safe throw może dużo dać)
nick steam: Nimar

Awatar użytkownika
Myszon
liniowy
Posty: 154
Rejestracja: 23 gru 2017, 04:50

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: Myszon » 11 mar 2019, 16:08

Tylko obecne zasady dopuszczają 1 zawodnika któremu damy 2- zdolności dodatkowe.
Dlatego Catcher’zy maja tylko Dodge.
Rezygnacja z Thowerowv- może dac RR obniżę warto o tym pomyśleć ale Safe Throwe kusi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcepan
blitzer
Posty: 269
Rejestracja: 22 wrz 2017, 20:12

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: Marcepan » 12 mar 2019, 00:13

Specjalistą nie jestem, ale jeśli nie budujesz swojej strategii na dalekim podaniu, hand offie i td to nie warto brać 2 throwerow (jeden spoko bo bierzesz go dla lidera). Biorąc drugiego dałbym mu accurate- i wtedy masz możliwość przy dobrym rozstawieniu na przyłożenie wędrując piłką od swojego pola td, aż po ten jeden punkt.. ale właśnie co dalej? :P
Na catcherach dodge to faktycznie must have, ale z 4 jednemu warto dać wrestla, a jeśli mamy możliwość 2 skilów to wrestle i strip ball na gościu z 3 siły i 8 mova robi niezłego ballsackera.
Z defensywą jest mega problem i ciężko coś tutaj wymyślić, ale warto uwzględnić też gwiazdy, hipnoza na eldrilu otwiera Ci klatkę na blitza.
Tak jak wyżej pisali inni atutem jest Twoja szybkość i masz tą możliwość dogonienia skinka/gutterrunnera gościem z większą siłą. Na wolniejsze bashowe drużyny musisz screenowac drogę klatki i liczyć na to że przeciwnik co turę z blitza nie będzie Ci ściągać zawodnika z boiska :P Frenzy na blitzerze nie próbowałem ale wygląda srogo wiec myślę że to też dobra opcja :)
Mam też takie podejście (nie wiem czy dobre) iż turniejowo jakiekolwiek elfy mogą ginąć i schodzić z boiska, ale mając tak dobrych pozycyjnych jesteś w stanie przyłożyć i w 4 zawodników ;) Także testuj, próbuj i szukaj dobrych kombinacji :)

Awatar użytkownika
MagicMaciek
blitzer
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2018, 20:47
Lokalizacja: Katowice

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: MagicMaciek » 29 cze 2019, 17:50

Ktoś może powiedzieć jak mu wyszły próby z Erdrilem ? Bo ja zaczynam testy od Wrocka potem Rum jak się zrobi miejsce

Awatar użytkownika
Kędzi
blitzer
Posty: 211
Rejestracja: 16 sie 2018, 01:35
Kontakt:

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: Kędzi » 13 sty 2020, 14:49

Jak widzicie rozpiski turniejowe przy obecnych zasadach EB( skład i skille)? Tu na chwilę obecną nie mam jakiegoś fajnego rozwiązania , ale może się to zmieni po waszych wizjach. Z góry dzięki za pomoc.
Wyniki turniejowe(W/R/P):
23/6/7
Wyniki ligowe/ puchar
34/5/9

Awatar użytkownika
rover
trener
Posty: 884
Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49

Re: Wysokie Elfy.

Post autor: rover » 13 sty 2020, 15:42

Kędzi pisze:
13 sty 2020, 14:49
, ale może się to zmieni po waszych wizjach.
Nie zmieni się :P
A wtedy wpada Zielu i wali klocka na srodku sali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rasy i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości