Spotkanie organizatorskie

Polska
ODPOWIEDZ

Godzina spotkania 26.05

Czas głosowania minął 25 maja 2019, 09:57

przed 18:00
0
Brak głosów
18:00
0
Brak głosów
19:00
2
40%
20:00
2
40%
21:00
1
20%
 
Liczba głosów: 5

Awatar użytkownika
MarkusNord
trener
Posty: 3859
Rejestracja: 27 lis 2016, 23:15

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: MarkusNord » 01 mar 2019, 15:55

Wstępnie mogę się zgłosić jako pomoc techniczna przy sędziówce i rozpiskach. Względnie potrafię w cyferki, excele i proste programy. I tak na prawie każdym turnieju przy tym pomagam więc pewnie i tu będzie trzeba ;)
Obrazek
Fumbble: MarkusNord

Awatar użytkownika
KapitanStokczan
rezerwowy
Posty: 665
Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: KapitanStokczan » 02 mar 2019, 12:04

Co mi zlecicie się podejmę mogę być tym co pogania ludzi do grania ( i do chlania )
NAF 25276

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 10591
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: leon » 03 mar 2019, 08:40

do poganiania tez ludzie sa potrzebni. i zwykle jest to niewdzieczna rola. na euro trzeba bedzie umiec poganiac min w 2 jezykach.
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0

Awatar użytkownika
KapitanStokczan
rezerwowy
Posty: 665
Rejestracja: 28 wrz 2017, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: KapitanStokczan » 05 mar 2019, 09:12

leon pisze: 03 mar 2019, 08:40 do poganiania tez ludzie sa potrzebni. i zwykle jest to niewdzieczna rola. na euro trzeba bedzie umiec poganiac min w 2 jezykach.
Go go go! Faster faster! Don't be a pussy Play faster! Harry up!
Shneller! Wenig zeit!
Szybciej kurwa!
Poco Tiempo!
NAF 25276

Awatar użytkownika
Shawass
trener
Posty: 4353
Rejestracja: 23 lut 2013, 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Zdobyte trofea

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: Shawass » 12 mar 2019, 00:38

Ok, otwieram ankietę kiedy hangout. Ankieta otwarta za moment będzie, dotyczy terminów o których mówiliśmy - 16.03 i 17.03.

Wg. mnie główne tematy to:
- podział obowiązków
- miejscówka
Nie widzę sensu poruszać innych tematów a postykanie się dla spotkania to takie nieco słabe, więc jeśli nikt więcej z grona zainteresowanych nie chce się podjąć którejś z poniższych ról, nie ma co do nich uwag lub nie ma żadnego postępu przy potencjalnych miejscówkach to spotykać się sensu nie ma wg. mnie.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych tematem, szczególnie zapraszam [mention]reszka[/mention], [mention]Sir Mewash[/mention], [mention]teillman[/mention] pod kątem powyższych punktów, chyba że nie macie nic do dodania w temacie miejscówki lub nie widzicie się w żadnej roli z poniższych:
Head Honcho - XXX
The main person in charge of the event. This person defines and delegates the other roles and crucially is the person with the final say on any and all decisions. This doesn’t mean that they have to literally pick the drape colours as trusting your team is a big part of leading this event but the important decisions for big picture will need someone to take responsibility. It’s important that whoever is the Head Honcho, they have an excellent number 2 who can step up and replace them if things get too much of if they can’t make it for whatever reason.

Media Person - XXX / Shawass (Twitter + YT)
They are responsible for all communication prior to and during the tournament itself. They handle the communication for all the sites regularly used by the different communities. Since most of us don't speak all languages, the PR should have contacts with all the languages and groups. They should also be skilled in the use of social media. If you choose to have a media person, they should be the only voice the community hears so things are consistent.

Technical Person - MarkusNord (Score, ...?)
Someone responsible for the upkeep and content of your website, app, roster sheet and tournament software. Should work closely and well with your media person

Streaming - Shawass
This is the modern age and people around the world who can’t make It to your event will want to check out what’s going on and cheer on their team. A streaming person or team will be required to broadcast as many games as possible.

Accountant - XXX
Plans the budget, keeps a tight rein on the money and makes sure people get paid when they need to. They should not be the only person listed on the account however for security and practicality reasons.

Supplier Liaison - Snajper(propozycja)
Is the go between for the team and the hotels, venue, caterer, AV team, suppliers, trade people etc. They will need to do site inspections, be aware of fire safety regulations, health and safety, legal requirements and many more as defined by your country.

Referees - rover, NairoD, Kapitan Stokczan (popędzacz), XXX
Experienced coaches willing to give up their time and effort. An in-depth knowledge of the rules is obviously essential, but they will also need to be able to operate your tournament software and be able to make decisions that affect serious games with opinionated coaches so confidence, diplomacy and an authoritative air is also important.

Spare Players - NairoD, XXX
People won't show up, fall ill, or have personal issues which mean they are forced to leave. It’s important that you have people ready to step in to ensure the tournament keeps running.
Prośba ode mnie - ktoś inny może postawić konferencję? Ostatnio się trzymało ale byłbym spokojniejszy jakby przy wywalaniu neta nie wywaliło też całej konfy.
A może tak podcast o BB? - Walec Bojowy!
============================
Obrazek
Steam & FUMBBL: Shawass

Awatar użytkownika
leon
trener
Posty: 10591
Rejestracja: 13 lut 2015, 07:42

Zdobyte trofea

Pozostałe odznaki

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: leon » 12 mar 2019, 06:23

Ja mam niestety sedziowska klinike i bede dostępny tylko w niedzielę po powrocie z łodzi. Po 20 zapewne
Amazonki PL-stół-11 78-28-26
Chaos PL-stół-11 9-4-2
Chaos Renegades PL-stół-11 4-0-0
Wood elfs PL-stół-11 3-0-2
Orcs PL-stół-11 10-5-3
Lizardmen PL-stół-11 1-0-0

Awatar użytkownika
teillman
trener
Posty: 3228
Rejestracja: 11 sty 2017, 00:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: teillman » 12 mar 2019, 12:34

Mi godzina pasuje każda w weekend więc nie zaznaczam bo może być tylko jedna opcja (doodle byłoby lepsze). Natomiast co do treści posta jedna rzecz mnie zaniepokoiła:
Spare Players - NairoD, XXX
People won't show up, fall ill, or have personal issues which mean they are forced to leave.
nic do Nairoda nie mam ale on z grzybów prawie nigdy do cywilizacji nie wraca.

Head Honcho - moim zdaniem [mention]Sir Mewash[/mention] jak najbardziej.


Streaming - Do streamu i reklamy bym jeszcze nominował [mention]rotti[/mention] który w zajebisty sposób streamował nasze ligi (świetny komentarz) a także podłożył głos do naszych reklamówek na Winter Cupa (tak to był on ;) i dodatkowo [mention]Crazy_Cow[/mention]. Ten duet rozwala system.
[mention]Shawass[/mention] Ciebie bym raczej widział jako nadzorującego taką ekipę + ogarniacza wszystkiego wokoło. Masz duże doświadczenie z livami więc wiesz jak co ustawić żeby było dobrze.


Technical Person - [mention]MarkusNord[/mention] (Score, ...?) tutaj potrzebnych jest kilka osób myślę że około 3. może jeszcze [mention]Jaskier[/mention] ?


Media Person - nie wiem kto ogarniał nagrody na Goat Cupie ale to powinien być ten człowiek jako główny odpowiedzialny + 1/2 osoby do pomocy


Accountant - Ktoś kto nie przechla całego siana proponowałbym [mention]reszka[/mention] albo [mention]ninjaska[/mention]. (sam się dziwie że podałem 2 gamoni :P)

Supplier Liaison - [mention]Snajper[/mention] +1

Referees - [mention]rover[/mention], [mention]NairoD[/mention], [mention]KapitanStokczan[/mention] (popędzacz), tutaj potrzebujemy mniej więcej 5-6 osób. w Tym głównego który będzie nie do zagięcia.
Każdy ponadto powinien być w stanie w środku nocy wyśpiewać almanach wraz z poprawkami z NAFu.

Spare Players - Tutaj też potrzebujemy całego sztabu ludzi. Myślę że 5-10 osób. To osoby głównie odpowiedzialne za przygotowanie miejsca/sprzątnięcie, przynieś podaj pozamiataj. I na prawdę to powinny być osoby odpowiedzialne które nie obrażą się za to że ktoś ich wyśle po wodę czy ręcznik. Tutaj też powinien być główy nosiwoda, który będzie wiedział co każdy z ekipy ma robić. Ja bym tą grupę przemianował na grupę logistyczną. Każdy powinien mieć w kieszeni scyzoryk/śrubokręt/paczkę trytytek/srebrną taśmę/paczkę kondomów/ małpkę wódki :D
@[mention]sim00n[/mention]'a bym tu widział jako szefa grupy to mega ogarnięty człowiek ze smykałką do wszystkiego.

pozdro
Steam:teillman
Obrazek
Gamonie wykonują blitz i podanie tym samym zawodnikiem podczas jednej akcji. :?

Awatar użytkownika
reszka
trener
Posty: 2873
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:03

Zdobyte trofea

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: reszka » 12 mar 2019, 13:35

Spare players: ja bym to rozumiał dosłownie, w stylu zastąpić gracza włochów, jak ten nie dotrze.

Kwestia jest jeszcze taka, żeby jak najwięcej osób grało od nas, to daje ogromnego kopa na kolejne lata. Sam NAF pisał o około 5 osobach, które mają nie grać. Można połączyć rolę sędziego i gościa od techniki, Miłosz też będzie tym head honcho, ale również jednym z sędziów. Nie ma co robić ekipy 15-20 osobowej, która będzie latała koło wszystkiego. Ekipa techniczna - zobaczymy miejscówkę, może będzie wręcz jakaś szczątkowa obsługa od wielkopomnego zadania znalezienia otwieracza do piwa. W Walii było to chyba 6 osób niegrających, którzy ogarnęli wszystko.

Księgowość będzie ogarniał ninjaska, przynajmniej kiedyś się do tego zgłaszał. Konto będzie Stowarzyszenia, więc raptem 3 osoby będą miały dostęp i nie będzie to on ani ja, więc gamonie kasy nie przepiją. Ja będę ogarniał sprawy formalne przed eventem i pozostaję w cieniu, bo żadnej roli bezpośrednio dla siebie nie widzę, za to gdzie mnie wyśle head honcho i spółka tam pójdę.
Bo gdybym nie był Gamoniem, to byłbym zwykłym powergamerem

Awatar użytkownika
rover
blitzer
Posty: 1639
Rejestracja: 02 lip 2013, 11:49

Zdobyte trofea

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: rover » 12 mar 2019, 14:31

[mention]Sir Mewash[/mention] head honcho + sędzie główny, do którego latają zwykli sędziowie jak jest na serio jakiś grubszy case to imo wspaniały pomysł. Miłosz jest najbardziej rozpoznawalny w NAFie, zna kapitanów innych reprezentacji i ma łeb na karku. Tylko niech wyjdzie w końcu z jaskini i powie, że bierze tą fuchę :D
GAMONIE witają MYSZĘ!

FUMBBL: rover

Awatar użytkownika
2GUTTA
blitzer
Posty: 1402
Rejestracja: 14 sty 2017, 00:07

Zdobyte trofea

Re: Spotkanie organizatorskie

Post autor: 2GUTTA » 12 mar 2019, 17:48

zanim przeczytalem o propozycji teilmana to tez chcialem sie zglosic na funkcje finansowa, podtrzymuję temat, chyba, że jest już ktoś przede mną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „EuroBowl 2020”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość